Boda Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 Vilken e den lägnsta anime serien ni vet som ni har sett också.. Min e iaf alla dragonball avsnitt (DB DBZ DBGT det e ju samma serie typ annser jag) ca 505 avsnitt blir det ungifär XD Vet inte riktigt hur jag orkade med allt haha Skulle vilja veta vad eran e nu om ni orkar räkna avsnitt eller så skulle vara kula tt veta tycker jag ... Cheers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Hunter X Hunter TV + OVA:erna 62+8+8+14 = 92 *EDIT* Det är den längsta serien jag SETT. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Doraemon är över 2000 avsnitt, 2500+ kanske det var t.o.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Sazae-san tror jag är aningen längre, men det kanske inte räknas då varje avsnitt är 10 minuter, precis som Urusei Yatsura. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 lol... 2000+ avsnitt? lagom xD längsta jag hört talas om tidigare var runt 200 eller så... (litet hopp) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 hum längsta jag vet... typ Naruto, och jag ångrar att jag sett upp till ep 101 massa bortkastad tid :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Den längsta jag sett är i varje fall Rurouni Kenshin(95+1+4+2, om man vill räkna alla som en), såvida inte Naruto räknas, den hoppade jag av från på avsnitt 107 :P Kändes som om allt var väldigt likt som det var för 107 avsnitt sedan, så jag såg ingen mening i att fortsätta, alls. FMA och GTO är de andra två långa serierna jag sett, resten är som mest 30 avsnitt. Det känns helt enkelt för jobbigt att veta att serien inte tar slut förräns 50+ avnitt, därför ser jag inte mycket sådana, såvida de inte lockar tillräckligt mycket ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 de flesta anime serier jag verkligen gillar vill jag inte ska ta slut :P den längsta som jag börjat se (som är avslutad är Inuyasha...), men slutade efter ca 30, 35 avsnitt... den längsta som jag sett som fortfarande görs är Prince of tennis (156 subbade, men tror dem är uppe i över 200 och görs fortfarande) och Naruto 133st för tillfället, men blir antagligen 150+ till.... gör inte mig nåt så länge mangan fortsätter för den e aegande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 hmm längsta jag vet? det är nog naruto, som någon sa en massa bortkastad tid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fallman Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 så bort kastad tid är inte naruto tycker jag, serien går lite upp och ner fast den duger o se på helt klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Måste väll vara OnePiece Naruto och DragonBall... Hmm möjligen också Sailormoon..? jaja vad vet jag. ---------------------------------------------------------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg