zjgameru Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Får jag fråga varför? Konstigt att man ägnar sin tid till denna otroligt värdefulla DVD och sedan "skiter" man nästan i hur det blev? "Äh, shit can happen" hör man ofta och det vill jag inte behöva få gå igenom ännu en gång! Om man får ett sånt värdefullt jobb som du fick så ska man agera som ett proff också... genom att studera det slutgiltiga innehållet. Om det handlade om att det gick att göra ändringar i det, ja. När jag äntligen fick se hur det blev hade boxen varit ute i handeln i flera veckor. Jag tittade igenom några avsnitt och konstaterade att de inte använt min tidskod, och att vissa passager då förtkortats en aning, men Gud vet att jag har bättre saker för mig på min fritid än att kolla igenom en TV-serie på 21 avsnitt som jag, i och med översättningen, redan kan utan och innan. Jag har tillräckligt mycket att göra som det är. Nå, vi är nog alla glada över att du gick med på att översätta episoderna över huvudtaget. Bara det är ett under. Jag bryr mig inte så mycket om felen som finns i textningen, bara jag förstår vad som sägs. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet april 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Jag struntar väl också i att det finns småfel. Men att inte kolla upp resultatet?............ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Håll er on-topic! Ska ni fortsätta diskutera om animationen så var vänliga och fortsätt i rätt forum! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag tycker att Silver Fang är mcyket bra men inte bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Silver fang var det bästa förr,är det nu,och kommer alltid att vara det!Dubbningen är ju inget att hurra för,men,jag har ju dvd boxen!Gin är iallafall den bästa karaktären,men jag gillar nog alla.Jag är kanske det största silver fang fanet...Kanske...kanske... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 GinGirl: Sluta spoila! Ändra i inlägget så att folk slipper läsa det där innan de sett TV-serien! Benizakura är riktigt kanonball. Framförallt hans röst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Benizakura är bra. Mäktig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg