Avathar Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Vi på anime.se jobbar just nu febrilt med att implementera det som vi har lovat så länge, artiklar och Recensioner med möjlighet för gästskribenter. Det har tagit ett tag men nu ser vi äntligen målet i sikte tillsammans med en del andra ansiktslyft och nya funktioner som vi hoppas våra besökare kommer glädjas över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Wee äntligen kommer dem ^^ Så vi har väntat >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Låter spännande, vi får hoppas att det lockar hit fler intressanta personer för ni vet, ett forum är inte bättre än folket som bor där. Har ni satt upp någon deadline för ansiktslyftet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Ummm, ge mig coca cola, jolt och fanta så går det snabbare ^^. PM:a mig för avdroppningsaddress. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Ummm, ge mig coca cola, jolt och fanta så går det snabbare ^^. Du kan få 2l cola när vi träffas nån gång om du har det klart till månadsbytet. Lyd tomten eller hamna på stygglistan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Hehe, jo men jag behöver den för att kunna koda :P edit: BTW det kommer massa söta funktioner som jag implenterar mest för att jag vill ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Hoppas ett sådant här uttalande sätter press på Krunaldo ^^ om inte så känns det bara bortgjort. (Prioritera ansiktslyftet!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Men forehead, som jag sagt innan är du en estet. Och som alla vet röker esteter hasch så de bryr sig bara om hur allting ser ut. Medans vi matematiker gillar att tänka logiskt och ha fina funktioner istället för en söt utsida :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Hoppas det kommer snart då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Särskilt med tanke på att det nu bara är två dagar kvar till månadskiftet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Särskilt med tanke på att det nu bara är två dagar kvar till månadskiftet :P Förstår inte vad du menar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Särskilt med tanke på att det nu bara är två dagar kvar till månadskiftet :P Förstår inte vad du menar? Gafvert utlovade 2 liter cola ifall det var klart till månadsskiftet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 aha, stuptid me ;:sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg