Dancing Moon Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Saxat från ett annat forum Den 19e augusti kommer BLOOD som det första visual kei band att spela i Sverige. Spelningen kommer att hållas på Lilla Mondo i Stockholm. Priset ligger på 250 kr vid dörren men om man förbeställer går de på 200 kr. Blood kommer även att spela i Finland den 18:de augusti och i England den 21a Augusti. finns även att se hära http://www.jmusiceuropa.com/blood/ Kom ihåg att detta är första visual kei spelningen någonsin i Sverige från ett japanskt band missa inte det! Postad av Akseru, den 24/04/2005 Källa : Jmusiceuropa Så, alla fans av japansk musik, se till att komma nu då! Biljetter kommer tids nog att säljas via den svenska onlinebutiken DenkiPop om jag förstått saken korrekt. Och det är gott om tid att spara pengar inför biljettköp (till skillnad från Dir en Grey's tysklandsspelning, bah) Det är 15-års gräns på konserten och 18 på efterfesten - folk under 18 behöver dock en 'ansvarig' med sig som är myndig. Leg eller pass medtages såklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikochan Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 tja imorgon (onsdag) kommer biljetter till BLOOD spelningen att släppas på denkipop.com Hoppas vi kommer se många av er där ^^ /Mikochan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikochan Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Tja nu skulle jag vilja säga att förköpsbiljetterna kommer att sluta säljas den 10 augusti. därefter kommer konsertbiljetterna att kosta 250 sek/styck istället för 200 sek, så om ni skall gå köp biljetterna nu! raisondetre.se/blood Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Waa! X'O Hade farit till konserten om det inte vore så att jag bor i Happis och att jag inte fått för att jag inte är 15 år.. *gråta* ._.' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 lönt att dra upp den här tråden då konserten är över för länge sen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg