Zaphod Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Jag har nu sett tre avsnitt av Ichigo 100%. Verkar vara en riktigt bra och smårolig serie. Men jag vet inte hur många avsnitt den består av. Någon som vet hur många avsnitt och hur många av dom som är subbade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Mycket mycket trosor i denna serie (Som antagligen inte smakar jordgubb). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Mycket mycket trosor i denna serie (Som antagligen inte smakar jordgubb). I dom få avsnitt jag har sett är det absolut inte mycket trosor, eller så är det jag som blivit van.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Tycker serien är väldigt bra av att döma av de tre första. Det finns dock redan en tråd om serien, sök! :) Lås tråden. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2997 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg