F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Eller, kanske inte direkt fanart för jag har inte spelat spelet. Jag började rita kroppen sedan ansiktet, tvärtom än vad jag brukar göra, men märkte att kroppen blev helt fel. Suddade allt utom huvudet och gjorde om med ny pose. Referenser använd för kläder och detaljer. Pose, anatomi o.s.v. är 100% från min skalle. Ni får en kaka om ni kan gissa vem karaktären är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag vet mahahaha XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Du har redan fått en kaka över MSN, säger vi. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag tror jag vet vem det e. Snygg bild annars! KEEP UP TEH GOOD WÖRK!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Danke så mycket göttmos. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 I have seen it before, på BCmanga-forumet tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Japp, på BcManga. Användaren där heter Denny och det är jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Kan man få se en bild av originalfiguren? Det skulle vara kul. Jag tycker för övrigt att bilden var väldigt fin. Stör mig bara lite att benen smalnar av neråt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Jag tog mig friheten att leta upp ett par bilder som ni kan ha som referens. Här har vi en hel bild http://c-uncut.com/media/dis-etna1.jpg Och här är en med olika utryck http://c-uncut.com/media/dis-etna2.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Danke, då slapp jag leta fram en. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Detta kanske e ganska mycket off topic, men vem är denna tjej? Jag har aldrig sett henne förut... :S Annars, snygg bild tycker jag, dock som izzy sa så smalnar benen av konstig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Kolla Millas post för bilder. Karaktären är Etna från Disgaea - Hour of Darkness. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg