forehead Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Audioscrobbler är ett program som läser av dina id3-taggar när du lyssnar på musik, skickar informationen till en databas och publicerar allting på en hemsida (http://audioscrobbler.com). Se till exempel min användare. Det är faktiskt riktigt roligt, och ett väldigt bra sätt att visa vad man lyssnar på för musik, och se vad andra lyssnar på då. Audioscrobbler finns för flera olika mediaspelare och har stöd för både vindåvs, mac och linux. De som inte redan använder det borde gå och ladda ner pluginen direkt, och sedan även passa på att gå med i anime.se's grupp ^^ Någon som redan använder programmet sen innan? Jag funderar faktiskt på att donera för att låsa upp extrafunktionerna ^^ fast det kanske är lite onödigt. Någon som har testat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag håller mig borta, det är bara ett nytt ställe av alla andra 100-talet sidor som jag besöker dagligen, känns det som. Aja, jag nöjer mig med MSN och visa-låt-funktionen där. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Är medlem och har varit ett tag. heter meph och är medlem i klubben nu! Rätt mysigt program faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag har varit med ett tag nu. Heter DancingMoon Tycker det är en helt ok sida, lite seg att uppdatera statistiken ibland bara :S Men annars är allt bra *går med i anime.se grupp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 http://www.audioscrobbler.com/user/Vanilj-san Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg