jagvillha Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Vad jag har hört om serien ska den inte vara bra eller inge vidare i alla fall, är det någon som sett den och i så fall vad tycker ni om den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Den heter Haibane Renmei och är riktigt dålig enligt min mening, Den står högt i rang in min "Tycker inte om"-lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 RockmanZero: Jag tror att du hade kunnat hjälpa jagvillha lite mer ifall du motiverade varför den va så dålig som den va! Bara ett förslag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 det är en helt ok anime. men det beror ju lite på vad man gillar för slags anime och vad man är ute efter. det händer inte speciellt mycket och man får inte reda på speciellt mycket när man vill få reda på allt. ganska konstig anime som är stundvis väldigt mysig. den skulle troligtvis vara väldigt tråkig om den vore längre än den är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Jag ogillar den för att den är så otroligt händelselös och tråkig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Alltså jag har ingenting emot lugna serier, men den här är alldeles för lugn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Jag tycker att den är totalt underbar. Den har en väldigt drömlik långsam berättarstil men lyckas ändå fånga intresset och hålla det genom alla episoderna. Lite kortfattat kan man väl säga att det är ett karaktärs-drama situerat i en övernaturlig och mystisk värld. Rekommenderar att du ser den och bildar dig en egen uppfattning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 För övrigt heter den Askvingssamfundet på svenska. Och den är onekligen mycket sevärd, om man inte är en sån som vill ha slagsmålsaction i vart och vartannat avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Hur många episoder är det då? Kanske värt att slösa lite tid på i alla falll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Askvingssamfundet (Haibane Renmei) består utav 13 avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Helt klart sevärd, tycker Jaramide beskrev det rätt ok ovanför. Även om du inte skulle gilla den så är den rätt kort, så du har inte "slösat bort" särskilt mycket tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Jag tyckte Haiban renmei var riktigt bra. En mysig serie som mer handlar om personerna än om action och annat jox. Visst är den seg, men det är endå en sån där serie där man bara gillar personerna. Sedan finns det en djupare innebörd i serien, att den inte skulle ha någon handling är ett löjligt påstående. Men min åsikt är kanske inte den bästa att förlita sig på då jag i princip gillar all anime jag ser, endast med undantag för sport (Urrk, tråkigt i verkligheten och tråkigt i anime). Se den, och om du inte gillade den är den inte en stor fölust endå, men om du inte ser den och skulle gillat den då är det en annan sak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Jag tyckte Haiban renmei var riktigt bra. En mysig serie som mer handlar om personerna än om action och annat jox. Visst är den seg, men det är endå en sån där serie där man bara gillar personerna. Sedan finns det en djupare innebörd i serien, att den inte skulle ha någon handling är ett löjligt påstående. Men min åsikt är kanske inte den bästa att förlita sig på då jag i princip gillar all anime jag ser, endast med undantag för sport (Urrk, tråkigt i verkligheten och tråkigt i anime). Se den, och om du inte gillade den är den inte en stor fölust endå, men om du inte ser den och skulle gillat den då är det en annan sak. Word! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 krunaldo du en kille, ingen tjej.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Mjo, registera mig lite väl snabbt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg