Mnbliu Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 varför tror alla att det är 27 avnitt på chobits det är 2extra på slutet 27-28 men alla tror att det tar slut vid 27 så jag tycker att alla ska sätt sig ner och se 28 :| det tog 17timmar för mig att se alla så snacka om att jag hade huvudvärk.. "Såg alla på rad" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Chobits är 26 episoder, resten är specials i form av recaps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mnbliu Skrivet april 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 ehm.... 26´an är den som avslutar serien så det är 26´av serien och 2´extra säger jag ju.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 ...vilket betyder att den är 26 avsnitt, inte 28 som trådtiteln säger, men visst - vi menar i grund och botten samma sak. Att inkludera senare gjorda specials i det påstådda episodantalet är dock att räkna knasigt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Chii? 26 är det ja + specialaré Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Å fy fan! 17 timmar?! Hur fan orkar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Det borde bara ta cirka 9 timmar att se alla på streck, då räknar jag inte med intro outro som man knappast ser på om man streck kollar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mnbliu Skrivet april 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Jodå.. nå kollar man på Intro o Outro :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Det gör man verkligen inte om man är frisk i huvet :P HEHEHHEE Absolut inte om man ser dem alla på en dag, då kanske man ser på första episodens intro och sista episodens outro eller varje nått om serien är lång osv. Jag själv är ganska lång, 1 meter och 85 centimeter. TJA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 jag kollar på intro o Outro (för låtarna är så bra9 Är man riktigt frisk i skallen eller???? Jaja det är sån jag är Har massor av olika anime på datorn... tex: One piece, Love Hina, ska får Negima m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 17 timmar? Då rekomenderar jag att du skippar intro och utro ifall du skulle få för dig att se hela FMA i ett kör xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Det gör man verkligen inte om man är frisk i huvet :P HEHEHHEE Absolut inte om man ser dem alla på en dag, då kanske man ser på första episodens intro och sista episodens outro eller varje nytt om serien är lång osv. Jag själv är ganska lång, 1 meter och 85 centimeter. TJA! Edit - nått -> nytt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Hela FMA? näää du ska se hela Dragon ball serien i ett kör ca 500 avsnitt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ayame. Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 såg Rourouni Kenshin på två dagar, 48 ep per dag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 FMA räcker för att man ska skippa intro/outro ska man hitta riktig långa serier läs tråden om längsta anime... nån serie va visst på 2500 avsnitt (där lär man sitta tills man blir gråhårig xD.) 2500 eps? lol? overkill ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 jo det är klart den är längre... men tror det är lättare att få tag på t ex Innuyasha isf... den är väl "bara" ca 300 avsnitt lr var det 250... många är det iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 lol, "bara" xD Ibland undrar jag hur tecknarna orkar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 jo det är klart den är längre... men tror det är lättare att få tag på t ex Innuyasha isf... den är väl "bara" ca 300 avsnitt lr var det 250... många är det iaf... 167 episoder för att vara exakt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 heh... de e rätt många de oxo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Pokémon är ju 250+ så jag antar att så länge man får en fet bunt penning papper i fickan så orkar man. Men om det är för en god sak (t.ex. nya azumanga daioh avsnitt) så orkar man den där lilla biten extra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 sant... I guess de e nog iofs jobbigare för manusförfattarna... skulle tro att fantasin börjar tryta efter ett tag (särskillt om de är flera tusen eps... minns inte titeln men de står i tråden om längsta anime) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Doraemon 2500+ eps Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 så va de ja... tackar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg