Hûmla Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Jag såg härom dan att det kommer att släppas under andra halvan av 2005 ,men det var den Americanska utgåvan.Jag har letat och letat efter releasedatum på den europeiska utgåvan men har inte hittat något, nu är frågan om någon annan vet något? Vill gärna höra vad ni tycker om det..so far? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Nej det finns inget releasedatum för Europa än. Men i början av 2006 kanske det kommer hit om vi har tur. Det är säkert roligt men jag längtar inte efter det så mycket. Det är skönt att dem har tagit bort random battles iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 har de tagit bort det helt pch hållet... hade för mig att de skulle mixa.... jaja, det är fortfarande nåt ja vill spela, trots alla tankar som riktas mot starwars när man sett några trailers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Star Wars är juh hur bra som helst iofs, men de har aldrig blivit nå vidare i spelväg tyvärr... lite offtopic kanske =/ anyway, jag gillar iallafall random encounter systemet (kanske för att de varit så i alla spelen... vet inte) men de behöver givetvis inte betyda att det inte skulle funka utan det. Det återstår väll att se antar jag för det kommer att spelas hemma hos mig iallafall :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Har bara sett en trailer och har inte fått något intryck av Starwars...?? Men...hade ingen aning om att dom tagigt bort random encouters (alltså att man möter fiender bara man är ute o går) Hur gör man nu om man ska levla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 du ser en fiende gå om kring och går på dem och bankar dem :D typ samma sätt som innan bara det att du bestämmer själv om du vill gå på en fiende lr inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 det kan finnas både bra och dåliga sidor med det men jag tror de pga detta kommer bli svårare att dö eftersom du helt enkelt kan välja bort de starkare fienderna och på så vis slippa svåra strider... men de kanske löst det på nått annat vis, vad vet jag? isåfall gillar jag inte detta då jag redan tycker de tidigare spelen varit onödigt lätta just när det kommer till fighting (i nästan alla FF-spel finns juh en väl utarbetad story, lite trix och pussel med sidequests etc vilket gör att mer än ett FF-spel ramlar in på min top 10, så de är fortfarande mycket bra) hoppas bara de balanserar upp valfriheten i fighting systemet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg