kanaljen Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Vore gött så här på lördagskvällen... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Bondage House Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Beror lite på vad du tål. ^^ Finns några som jag tycker är roliga (gillar inte hentai i vanliga fall då de brukar vara ganska tråkiga). Night Shift Nurses kan rekommenderas för de med stark mage. Plussidorna är att den är bättre animerad en de flesta hentai och att den faktiskt har lite story. Dock är den extremt pervers och ganska brutal. Brutaliteten kommer av att det inte finns några tentakelmonster eller liknande utan brutaliteten är verklighetstrogen. Handlingen kretsar kring en gammal pervers gynekolog som hyrs in av en kvinnlig sjukhusdirektör (som han känner sedan tidigare) för att utbilda unga sjuksköterskor till sexslavar. Dessa ska sedan få jobba i en speciell avdelning som ska öppnas för snuskigt rika patienter. Hans tillvägagångssätt är att hitta dessa sjuksystrars svagheter för att sedan utpressa dem till att lyda honom. Jag kikade igenom alla avsnitt med skapligt intresse men många skulle antagligen äcklas och hata den. Den är dock inget jag skulle rekommendera normalt men när det gäller hentai så är den den enda jag kan komma på på rak arm som var någorlunda intressant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Jag äcklas av den här tråden :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mnbliu Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 (Cool Devices) B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 La Blue Girl, Bible Black osv :P Har du mIRC så kika in i #Hentai.se på QuakeNet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kanaljen Skrivet april 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Vad e det som e så fashinerande med tentakelmonster hos japaner? Nog för att det har ledit till att La Blue Girl har skapats... Hihi. En klassiker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
headhunter Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Först och främst vill jag säga till Puhiceus att om det är ganska onödigt att gå in i en Hentai tråd bara för att säga att du är äcklad av tråden... nu till frågan. ett par bra Hentai serier enligt mig är: Night Shift Nurses (en bra hentai med mycket humor.) Blood Shadow (har oxå en del humor) Night Shift Nurses (har redan tipsats om men den är värd att upprepas.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Först och främst vill jag säga till Puhiceus att om det är ganska onödigt att gå in i en Hentai tråd bara för att säga att du är äcklad av tråden... Jag förstår fullt ut varför någon skulle ha något emot den här tråden.. Hentai handlar iaf väldigt ofta om våldtäkt och liknande, även om det nu är animerat och inte äkta så är det väldigt talande att någon här vill få tag på något sådant. Kan vi inte lika gärna då skapa en tråd för dom som gillar lolikon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag förstår fullt ut varför någon skulle ha något emot den här tråden..Hentai handlar iaf väldigt ofta om våldtäkt och liknande, även om det nu är animerat och inte äkta så är det väldigt talande att någon här vill få tag på något sådant. Kan vi inte lika gärna då skapa en tråd för dom som gillar lolikon? Och trots det gnäller inget när folk talar om ex. Counterstrike. Det handlar ju faktiskt i princip alltid om mord, som är värre än både lolikon och våldtäktshentai. Men det är en helt annan diskussion. Lolikon-tråden skulle nog bli låst dock (om det var en sån här rekommendationstråd) då det som efterfrågas trots allt bryter mot svensk lag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Jag förstår fullt ut varför någon skulle ha något emot den här tråden..Hentai handlar iaf väldigt ofta om våldtäkt och liknande, även om det nu är animerat och inte äkta så är det väldigt talande att någon här vill få tag på något sådant. Kan vi inte lika gärna då skapa en tråd för dom som gillar lolikon? Jag tycker det är väldigt fel att generalisera en hel genre bara rakt av sådär, även fast du nu kanske inte försöker göra det. Bara för att den större delen av en genre går ut på våldtäkt och liknande så betyder det inte att det inte finns några guldbitar med. Ta t.ex. The Elven Bride, inte myket våldtäkt där vad jag kommer ihåg. Men men, du sade 'ofta' men får det att låta som om hela genren är så. Aja, det är väl bara att starta upp en tråd om lolikon om du vill, varför inte starta en med guro (eller hur det stavas) så länge ni håller er borta med bilderna i båda trådarna, jag ser ingen skillnad så. De som inte vill läsa kan hålla sig undan. Så kan ni snacka runt där inne själva, för jag kommer inte att gå in i trådarna.:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Först och främst vill jag säga till Puhiceus att om det är ganska onödigt att gå in i en Hentai tråd bara för att säga att du är äcklad av tråden... Jag förstår fullt ut varför någon skulle ha något emot den här tråden.. Hentai handlar iaf väldigt ofta om våldtäkt och liknande, även om det nu är animerat och inte äkta så är det väldigt talande att någon här vill få tag på något sådant. Kan vi inte lika gärna då skapa en tråd för dom som gillar lolikon? Så fort det är frågan om sex så rycker moraltanterna ut. Så det är väldigt talande att någon här vill få tag på hentai? Du tillhör alltså den gruppen som tror att folk blir så påverkad av det de ser att de genast får lust att gå ut på en "killing spree" om de spelar GTA i några timmar? Gillar du t.ex Elfen Lied? Då kan vi alltså anta att du är störtförtjust i ursinnigt dödande och stympning. Jag vill inte på något vis försöka provocera men jag måste peka ut det snedvridna i att generalisera på det viset. Dessutom finns det faktiskt hentai som skildrar normalt sex utan våld och dylikt. Problemet är att de oftast är ännu tråkigare än "standardhentai". Edit: He, InAction hann före. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Är ni ute och cyklar? När är kommer www.hentai.se? Våren är ju snart över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Först och främst vill jag säga till Puhiceus att om det är ganska onödigt att gå in i en Hentai tråd bara för att säga att du är äcklad av tråden... Jag förstår fullt ut varför någon skulle ha något emot den här tråden.. Hentai handlar iaf väldigt ofta om våldtäkt och liknande, även om det nu är animerat och inte äkta så är det väldigt talande att någon här vill få tag på något sådant. Kan vi inte lika gärna då skapa en tråd för dom som gillar lolikon? Bara för att det enligt dig "väldigt ofta handlar om våldtäkt" så betyder inte det att allt är våldtäkt ;) Hentai är tecknad japansk porr, punkt. Grov generalisering, jag hatar sådant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Oh, det finns faktiskt en del bra hentai. Min vaforit är lätt Sex Friends, väldigt mysig och inte alls våldsam. Den handlar i korta drag om två tredjeårsstudenter som gillar att ha sex på skoltid. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Achtung_Pantsu Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Inte läst hela tråden, men Sex Friend kan jag varmt rekommendera. Trevlig sak med båda fötterna på jorden, ej heller tentakler eller magi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Front Innocent, Bible Black, Bible Black Gaiden, Stepmother`s Sin, Lingeries Office, Angels in the Court, Genmukan, Cool Devices, DISCIPLINE, G-Taste, Body Transfer, Milk Junkies och Isaku Respect. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Achtung_Pantsu Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 Front Innocent är ju ett mästerk i sig, Satoshi Urushihara i högform. Skamligt av mig att missa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg