Kenshiro_sprängs Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Gungrave har ju faktiskt också blivit spel.Nej, Skjutjärnsgraven har inte blivigt ett spel. Den har blivigt en Mangafilm. Inte tvärt om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaFt Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Pale Shade: Jag såg det i en Tv-spels affär för något år sen till Ps2 Gungrave släpptes 2002 och Gungrave: Overdose släpptes 2004 Ja, det har du rätt i. När jag tänker efter så såg jag faktiskt spelet innan jag började se på serien och med tanke på att spelet släpptes 2002 och serien inte började förän 2003 så är det ganska självklart. "Nej, Skjutjärnsgraven har inte blivigt ett spel. Den har blivigt en Mangafilm. Inte tvärt om." Sen heter det väll Anime och inte Manga Film? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Tackar Jag brydde mig inte egentligen om vilket som kom först, serien eller spelet... undrade mest vilka som finns i både spel och serie format xD Tack för info Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Anime som blir spel, blir ofta inget bra spel ? ? ? ? Tror jag har stött på 2st som var varit bra, Berserk till Dreamcast var ok, och Transformers om man kan kalla det anime, var riktigt skoj på PS2" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Någon som testat Prince of Tennis till ps2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Har kommit en hel del Gundam spel. Finns även NGE-spel, och Macross. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 hur funkar NGE som spel? har någon lirat det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg