Elwin_Baltia Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Japanskt namn: Magic Knight Rayearth Settei Shiryoushuu (Magic Knight Rayearth - Insamlat skapelsematerial) Boken gavs ut 1996. Formatet på sidorna är A4. Antalet sidor är 142 (78 av dem är i färg). Illustrationsboken innehåller färgbilder, information om karaktärerna, skisser och övrigt som beskriver CLAMP:s arbete med denna serie. Boken är inplastad och i nyskick. Pris: 180:- Jag kan antingen skicka den via posten, eller så är den som är intresserad av att köpa välkommen att plocka upp den i Falun eller Borlänge. Då boken väger 6 hekto så blir frakten 40 kronor. Betalning sker på plats, eller om du vill ha boken skickad så betalar du i förskott till mitt bankkonto i Handelsbanken. Bilder: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Sweet. Får du den inte sålt på några veckor (vilket väl är troligt, men hoppas kan man) återkommer jag garanterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Det är bara att E-posta mig i sådana fall. Boken är fortfarande tillgänglig för försäljning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Jag är ganska intresserad av den. Bor du i Falun eller Borlänge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Jag är ganska intresserad av den. Bor du i Falun eller Borlänge? Falun. Prata med mig på MSN, så förhandlar vi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Mycket nöje med boken Z0ne! Lås tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg