Zoushoka-San Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Har kommit ny concept art på den kommande Live Action-utgåvan av überserien Neon Genesis Evangelion. Tycker att några är grymt snygga, medan andra ser urfula ut. Rei och Asuka t.ex., vad fasen är det för design? :0 http://www.wetaworkshop.co.nz/projects/ ... on_genesis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Hahaha - Asuka ser ju ut att vara 30 år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Precis :P Men EVA's är rätt tuffa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Misato ser lite ut som en apa... men ska bli spännande å se hur väl dem lyckats att göra den har dem hög budget?`eller kommer det bara vara en lågbudget live action? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Eftersom de är WETA Workshop (prisbelönta för sina specialeffekter och utrustningar till Härskarringen trilogin) så antar jag att de har rätt mycket pengar att leka med. Men nu verkar det ju som om projektet är lagt på is för tillfället vilket är synd :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Har alltid funderat på hur serier som NGE skulle bli i Live action, vet inte om jag ska hurra eller gråta, jag menar det kan ju bara bli en total flopp eller en höjdare! Det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Oookej, eftersom jag inte såg denhär tråden innan och skrev en egen är det väll dags att starta igång den här då :P. Jag tror att filmen kommer bli bra med den budgeten den har och att Weta är med är ju ett plus det med ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 med den budgeten den har Så vitt jag vet så har de ingen budget. Det enda jag vet om att de har är ett manus som godkänts av Gainax. Och lite konceptbilder och sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Så vitt jag vet. Och vad vet du? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 med den budgeten den har Så vitt jag vet så har de ingen budget. Det enda jag vet om att de har är ett manus som godkänts av Gainax. Och lite konceptbilder och sånt. Okej baserat på att detta är sant så har dom en budget, och mycket annat skoj bestämt med ^^ Om man e lite nyfiken kan man ju oxå kolla under videos för intervju med WetaWorkshop ^^ Synd att det inte finns nån inte fan-made trailer ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Så vitt jag vet. Och vad vet du? :> Jag vet vad jag vet. Okej baserat på att detta är sant så har dom en budget, och mycket annat skoj bestämt med ^^ Ja, de har bestämt sig för en viss budget, men det betyder inte att de själva har pengarna nu. Vad de gör nu är att springa runt bland olika företag och be om allmosor. De har visst samlat ihop hälften, men det är nog knappast en dans på rosor att få de återstående 50 miljoner dollarna. Filmens framtid är allt annat än säker. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Jaja, men altså jag menar dom planerar ju lixom nått stort inte en liten mini film ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 IMO ge lite mer flat-chested personer ;P Om jag inte har fel så är väll piloterna ~14år? Är inte det lite väl "woot" att alla tjejer springer runt med D-kupa ++++ ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Om jag inte har fel så är väll piloterna ~14år? Är inte det lite väl "woot" att alla tjejer springer runt med D-kupa ++++ ?? Fjortisar med stora bröst är ju en animekonvention. Du behöver knappast oroa över att de skulle välja ut barnskådespelarna efter bröststorlek. Möjligheten är ju också överhängande att piloterna kommer vara över arton i filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg