soujiro Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 VA HÄNDER ? bara massa trams serier just nu!!!!!! blir galen snart!! ecchi/schooldrama hit och dit, dom äger sönder mig :): Har inte sett på anime på ett bra tag nu bara för det. Säg till mig sen när det dyker upp nåt seriöst/spännande 0_o Eller så får la jag göra en egen serie... nån som är bra på att teckna ? jag kan stå för manus.. blir nog JÄÄÄTTTee bra .. PLLIiiiSS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3005 har inte sett den själv men den verkar bra. Full metal alchemist kanske? Vet inte om du sett den men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 jo helt klart speed grapher, men även Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Sett Gankutsuou? den nya Area 88-remaken? Gungrave? Kino's Journey? Gallery Fake? Paranoia Agent? Witch Hunter Robin? Yugo Negotiator? Monster? Koi Kaze? Otogizoushi? Yukikaze? Där har du några seriösa och relativt nya förslag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuko Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 whr är gammal jue =),, bra dock =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 ska kika på detta =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Jaha? Jag tycker det är för lite skoldraman och för mycket övernaturliga serier med trosfluktande. Det är imponerande hur skilda uppfattningar man kan ha. Men så lever vi i ett postmodernistiskt samhälle. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Jo jag var själv inne i denna tankebana, bättre förr.... Samma gäller spel, kanske har jag vuxit upp och tappat lusten mer och mer eller så är det 0 känsla i spelen nu för tiden. Kommer ihåg de sköna tiderna med mitt SNES och street fighter 2, n64 med goldeneye osv. YEAH! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Jepp håller med dig totalt =) Jag fick ett ryck och köpte mig ett original nes8 samt snes. Aja får väl hoppas att det kommer nåt i Escaflowne klassen snart, men det lär va svårt.. snyfft... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 "80-talet är nära!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg