KuMo Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 erisu deeeeeeeeeeeeeeeeeeeesu nyo! kyou mo genki na juuyonsai! yoroshiku ne, minna! atashiwa anime otaku(kitto minna to onaji ne) soshite ichiban suki na anime (to manga) wa Furumuun wo sagashite! atashi wa furumuun kara no Takuto-sama no koto aishiteru. honki de. zuuutto. ^^ eto... nani o hanashite ba iino kana.... dareka nanka idea motteru no? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadamitsu Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 nihongo hanashimasen... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 ざんえんながら... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 ざんえんながら... Zanennagara..?? Nani sore? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Sadamitsu wa nihongo wo hanashimasen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Wagatta... Demo, zanennagara = ? (sueeden-go) ^^;;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Zannennagara = "Det var synd:-(" (sarkastiskt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Shike: domo arigato. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Men upptäckte nu att jag skrivit fel... Jag skrev zan'ennagara.... Jag är så van vid att sitta med IME att jag inte kontrolläser vad jag skriver.... Får inte göra det till en vana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Men upptäckte nu att jag skrivit fel...Jag skrev zan'ennagara.... Jag är så van vid att sitta med IME att jag inte kontrolläser vad jag skriver.... Får inte göra det till en vana Wakarimasu.. Ganbatte ne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 小西わ 私わ まちん です。 Allt är säkert helfel... men de är ju kul å leka^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Game&Wacth Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Kommenie ^^; Anzu no Baka >_____< Game & wacth no Osie..... Bakura no KAWAIIIII!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Yare Yare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 ゆみこちゃんはかわいい。かのじょをだきしめたい。 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 ゆみこちゃんはかわいい。かのじょをだきしめたい。 エルビンさん、ゆみこさんだれなの? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 allt jag ser när ni (tror jag) använder er av kanji tecken så ser jag bara en massa fyrkanter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 allt jag ser när ni (tror jag) använder er av kanji tecken så ser jag bara en massa fyrkanter. Installera stöd för östasiatiska språk så borde det gå bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 ゆみこちゃんはかわいい。かのじょをだきしめたい。 エルビンさん、ゆみこさんだれなの? おまえは物珍しいだな かのじょがぼくのペンパーるです。:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 おまえは物珍しいだな かのじょがぼくのペンパーるです。:) そーか? ごめんなさい ^^;;; ペンパールか わかりました Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 allt jag ser när ni (tror jag) använder er av kanji tecken så ser jag bara en massa fyrkanter. ロロロロロロロロロロロロロロロロロ ka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Game&watch Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jamete >_______< no baka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 ウルぜ! >:) じゃ、みんなさんはオナニをしますか? ;) きもちな~~ >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 ウルぜ! >:) じゃ、みんなさんはオナニをしますか? ;) きもちな~~ >:( えっちなのはいけないそうです Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Men bhaaaa ni översätter ju bara på babelfish era tråkmånsar =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Men bhaaaa ni översätter ju bara på babelfish era tråkmånsar =P Nej, babelfish är ingen höjdare, sällan den väljer rätt ord för en... t.ex. försökte jag använda appeal to i betydelsen tilltala, inte i betydelsen att överklaga som babelfish tyckte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg