olofgr Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 ..med några bilder. Har postat dem tidigare på animanga tidigare men. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Det var verkligen snygga bilder minsann. Men men som alltid så finns det något att påpeka ;) Armarna är för smala och taniga. Främst på första och tredje bilden. Men det var verkligen snygga bilder. Keep up the good work ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 En fråga tywald, har du någonsin ritat en man eller kille? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet april 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Inaction: Ja det har jag, men det händer ganska sällan. http://tetsuwan.no-ip.com/tywald/gubbe.jpg http://tetsuwan.no-ip.com/tywald/pics/cha.jpg Tjejer är helt klart roligare att rita enligt mig. Killar gör jag när de behövs, som för inte så länge sedan när jag gjorde några karaktärer till ett spel jag och en till gjorde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Cute stuff-nyo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Okej Tywald. Tänkte bara att det kan vara bra att rita något än samma hela tiden. :) Dock så behöver jag göra det själv med, men jag ritar ganska mycket jämt. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 justa bilder..:P enda ja kan komma med i kritiskt riktning är att det ser ut som om du har lite perspektiv problem i bild 3.. om det nu inte är en remake av "attack of the 50feet woman" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg