Swansong89 Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 håller nog med shaman king!! tänker er att ta en under armen och sen springa med han som någon slags murbräcka;) faen vilken mysig fråga, kan ju komma på hur många olika taktiker och grejer som helst... men jag skulle nog säga en 20 st? tror att alla skulle kommit så nära på en då, och man skulle nog bli rätt handikappad efter de sparkar man kommer få på pungen, då dom flesta fem åringar redan i så tidig ålder verkar vara medveten om ens svaga punkt!! men närmaste dagis bör passa sig, för jag ska faen komma fram till ett vettigt svar >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 ah docster har du trappor i ditt hus eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Man har pungskydd, tror jag att jag läste. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 och vart läste du det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 There is no protective padding for any combatant other than the standard-issue cup. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 ah, tack^^ visserligen, lärde det gör hyfsat ont ändå:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Fråga johnny knoxville Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Fråga johnny knoxville Jo, han om någon borde veta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 det beror lite på hur förbannad man är vid tillfället också :P är man riktigt förbannad går man ju bara bärsärk så är saken en biff! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Synd bara att verkligheten inte fungerar som Naruto. Du ska nog inte lita för mycket på dina bärsärkarkrafter. Men en otakú som går bärsärk skulle nog vara rätt kul att se. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 hur mycket verklighet är det i att spöa femåringar i ett stort jävla rum?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 spöa fem åringar Hur ser en åring ut? Och går det att spöa fem stycken av dessa såkallade åringar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 spöa fem åringar Hur ser en åring ut? Och går det att spöa fem stycken av dessa såkallade åringar? hehe om jag det visste ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Jag vet: det här är bara ett tankeexperiment som (tyvärr) aldrig kommer genomföras. Men, jag är ganska säker på att detta experiment utspelar sej med verklighetens naturlagar och förutsättningar. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Jag vet: det här är bara ett tankeexperiment som (tyvärr) aldrig kommer genomföras. Men, jag är ganska säker på att detta experiment utspelar sej med verklighetens naturlagar och förutsättningar. K. faen va du är jobbigt ärligt talat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Läs min presentation (i presentationstråden). Det var min varning. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Läs min presentation (i presentationstråden). Det var min varning. K. hm, okej, aja vi delar något iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg