svempa Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Här kommer en liten bild som jag har ritat :) (har inte scanner men den är nog synlig ändå ;) ). Ganska tråkig eftersom det bara är ett ansikte och överkropp, men ville ändå ha lite kritik på det som går att "kritta" :P . Kamenga Hade tänkt att CG:a den i PS också, så vi får se om det blir av ;) Här är en bild till! Kritta gärna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 YaY Kamengaa :) Hoppas du gör en CG. Min Kamenga du färglagde ägde jö! Gillar verkligen =) Gillar dina googles också. Och håret passa jäkligt bra med orginalet :) Även om huvudets form inte rigtigt stämmer med kamenga. Han har en lite längre huvud form >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Den var snygg, fixa hakan och kroppsformen bara, men detaljerna var <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Weey! kul att ni gillade den :) hakan sitter lite snett... märkte jag nu precis efter jag hade läst vad Claes sa, men kroppsformerna? vad är det för fel med dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 jag ska fixa att ge dig mer tips senare idag, sett 4 eller 5 nya grejer när jag tittat på den. men du ska få konstruktiv kritik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Har lagt upp en ny bild som du kan hitta här Kritta gärna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Snygg bild svempa. Gillar den. Men killen med kunaisens vänstra hand (från vårt håll) ser lite konstig ut. Annars var den bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg