docster Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 MipTV Tradeshow i Frankrike bjöd på många överraskningar och framförallt goda nyheter för de som gillar Hellsing. Geneon Entertainment har blivit involverad i en ny OVA-serie som ska baseras på Hellsing mangan, det är inte klart hur många episoder serien ska innehålla men man vet dock att de kommer vara 35 minuter långa. - Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Kan bara säga: JAAAAAAAAAAAAA! Hellsing mangan är underbart bra och en anime som faktiskt VERKLIGEN grundas på storyn i mangan är fantastiskt. Dem första hellsing anime var helt ok, men kunde knappast leva upp till mangan, inte ens i närheten. Jag hoppas verkligen att Geneon kommer att lyckas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Trevligt, trevligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 God bless MipTV Tradeshow for doing this, hellsing aeger och en fortsättnig är nåt att dregla efter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 ÅH längtar redan!! :D Jag älskar Hellsing!! både som manga och anime. även om animen hade lite anorlunda handling...Hellsing regerar så totalt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Tjoho!!*glädjeskutt* Bästa nyheten de här året!!!(helt utan tvekan) Hellsing är totalt bäst! Jag total älskar den!! Alucard är ju bara såå ballast! Riktigt bra att de ska följa handlingen också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Bästa nyheten de här året!!!(helt utan tvekan) Nä, den bästa är att Cave ska porta Insektsprinsessan till PS2, ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BullshitJam Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Det låter ju helt underbart! =D Men ungefär när kommer man kunna se dom hära avsnittena då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Det låter ju helt underbart! =D Men ungefär när kommer man kunna se dom hära avsnittena då? Vad jag vet så har de inte nämnt något datum än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 aha,... vad synd. Då kommer det säkert dröja alldeles för lång tid tills man får se nåt av det då :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg