MM Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Jag hörde ett rykte om att det skulle släppas utföljare på den populära serien Hikaru No Go, i alla fall animen slutade lite väl tvärt. Mangan har jag fortfarande inte läst slutet på eftersom den slutades översättas på internet när den blev licensierad vid volym 15. För allas information så skall det iaf finnas 18+ volymer enligt Sensei's Library Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Hikaru no Go finns i 23 mangavolymer. Det finns 75 animeavsnitt och ett specialavsnitt pa en och en halv timme, som dock inte nar slutet av mangan. Jag har inte hort nagot om en uppfoljare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 så det är därför det bara finns 189 översatta chapters... suck... vet nån ifall den planeras att släppas i USA? det e faktiskt en aegande serie, faktisk så var det en av de få serierna jag hade bestämt att jag inte skulle se/läsa men det blev så ändå och den är medlem på min top 10 lista Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Den haller faktiskt pa att slappas i USA i detta nu. De ar pa fjarde volymen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Den haller faktiskt pa att slappas i USA i detta nu. De ar pa fjarde volymen. Det stämmer. De håller faktiskt på att släppa Hikaru no Go i USA. De har släppt 3 volymer och när den fjärde kommer vet jag inte. De 3 första finns att köpa på Sf-bokhandeln. Hikaru no Go är en jättebra manga och anime är ruskigt bra den också. Ni som inte läst den måste göra det snart. Det kanske inte låter så frestande med en manga där dom spelar det japanska brädspelet Go men den är faktiskt mycket bra och interessant. Att det ska komma en uppföljare har jag dock inte hört ett knyst om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 uppföljaren har jag inte heller hört nåt om... är mangan ens avslutad än? har för mig att den görs fortfarande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 uppföljaren har jag inte heller hört nåt om... är mangan ens avslutad än? har för mig att den görs fortfarande Nej, den slutade mig vetligen redan 2003. En uppföljare låter inte så troligt, iaf inte av Takeshi Obata då han nu jobbar med Death Note. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowclone Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Användare varnad //Moderator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Ajabaja, inte länka till piratkopierat material! Tänk om nån Moderator kommer och tar dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Mangan ska tydligen ha slutat väldigt abrupt också :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Det är i alla fall ett slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg