Skald Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Är det fler än mig som dyrkar dessa tidningar/filmer?? Fanns ju bla i den gamla svenska tidningen Samuraj och om jag inte missminner mig hade den en helt egen tidning ett kort tag oxå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 *vänder sig mot altaret* Wololo! Jag älskar lone wolf and cub, mysig serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skald Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ah trevligt :), man känner sig lite stolt att man har en trave med gamla Lone wolf.. tidningar hemma, har alla förutom 2nr (som jag har letat som en tok efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Sjävl kör jag på engelska pocketen. Var avskräckt av storleken på serien ett bra tag innan. Men det blir ju helt enkelt mycket gott. Detta kan ju vara intressant för dig ifall du inte redan vet om det. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skald Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ah fan va nice :), måste undersökas.. Vill du veta någe riktigt jävlig därimot?? Hollywood ska göra en Re-make på någon utav dom gamla filmerna, är ju fan bra sugen på att ringa och bombhota dom jävlarna haha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Ja, jäkligt nice, måste köpa resten av sakerna dock. Dyrt som attans men det är det väl värt. Har 1-3 hemma, fjärde försvann... men men. Beställer två böcker i stöpet när jag närmar mig slutet på andra. Det fungerar, tar ju en tid att läsa när man inte tar allt på en gång. Vem vet, det kan ju bli bra. Russel crowe och den där sjätte sinnet ungen i huvudrollen ;) Huhuhuhu.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meldon Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Har läst ungefär halva första Volume 1 och den är väll sådär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skald Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag antar att röven smakar som den gör heheh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Är det fler än mig som dyrkar dessa tidningar/filmer?? Fanns ju bla i den gamla svenska tidningen Samuraj och om jag inte missminner mig hade den en helt egen tidning ett kort tag oxå. Hehe, Oh ja. Vem gör inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Ho ho, jag gillade den där mycket politiskt korrekta serien i Samuraj om före detta militären som lärde barn avancerad gerillateknik och hur man dödar effektivt. Kommer inte ihåg vad den hette... Däremot har jag alla nummer av Cobra, och Cobramangan är en riktig favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orphen Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Har iofs bara läst den fösta vol. av Lone wolf and cub men jag är redan fast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 ohh.. har hört talas om den och hört att den ska vara väldigt bra och spännande. Jag måste få veta lite vad den handlar om och se om det är värt att köpa den. Har ni läst alla delar eller bara en del? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 Ensamvargen med valpen är samurajmangornas samurajmanga. Det finns helt enkelt ingen som överträffar den, punkt. Dock finns det vissa som tycker den är ointressant på grund av sin trogenhet. Handlar om en herrelös ronin som säljer sina tjänster tilll folk som betalar. Det speciella är att han har sin lille son med sig, och att han ibland använder honom för att lösa uppdragen han får. Huvudpersonen är fåordig och vansinnigt manlig. Tecknarstilen är typisk vuxet realistiskt japansk. Vänta dig inga söta flickor med stora ögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 haha, ok det verkar inte så dumt fast visa såna tecknar stilar har jag lite svårt för måste kolla in den lite nogranare kanske läsa något. Men det låter helt klart värt att kolla in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Ho ho, jag gillade den där mycket politiskt korrekta serien i Samuraj om före detta militären som lärde barn avancerad gerillateknik och hur man dödar effektivt. Kommer inte ihåg vad den hette... Däremot har jag alla nummer av Cobra, och Cobramangan är en riktig favorit. Erm, pineapple army gavs ju ut i just Cobra. Samuraj innehöll ju bara ensamvargen och senare legenden om Kamui. Värt att nämna är ju att ensamvargen har börjat släppas på svenska i pocketformat, om de fortfarande släpps vet jag dock inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Älskar serien, den är så otroligt välgjord och den är bjuder hela tiden på action! Gillar Frank Miller's coverart på utgåvorna från Dark Horse. Filmerna är också coola, inte i "Shichinin no samurai" klass men värda att checka in! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg