Shirakawa Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Någon som vet var man kan få tag i mönster till en skoluniform(allså en japansk)?? (?) har nämligen tänkt göra min debut som cosplayare i förd en uniform, som ni kanske förstått.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nefalia Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Den enda källan jag kan komma på skulle vara GothLoli-mönsterböckerna som har lite inspirerade mönster. Jag tror att det är enklast om du kan hitta mönster på en veckad kjol och en seglarskjorta, bör finnas på närmsta välsorterade tygaffär. De brukar ha stora kataloger med mönster som du bara kan peka på och köpa direkt över disk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet april 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 okey dokey. Får gå på jakt då..haha :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 nån som vet var man får tag i bra mönster till en jacka, typ den som Hyuuga Hinata, i Naruto, har Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet oktober 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 ingen aning. Leta i tygaffärer, de har lite mönster och sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Nån som vet var man kan hitta mönster till gakurans (alltså manliga skol uniformer). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg