Skatan Milla Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Kände att man legat på latsidan idag så jag slänger upp en ny bild ;D http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Face.jpg kritta gärna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Snygg bild =) Ska ta o ge lite kritik (suger på d) Hennes ena bröst ser onaturligt spetsigt ut :S Oxå att hennes ögon ser lite "liv lösa" ut. Annars var det en fin bild !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Here goes. Även om man har implantat så sitter inte bysten så där högt upp. Jag brukar köra som regel att göra så att undre delen av bysten är vid armvecken. För, om jag inte missminner mig så brukar tjejers armar ta i bysten om de vrider upp armarna i 90 grader? (Sätter armarna i kors t.ex.) Måste dessutom säga att pistolen verkar brutalt skev. Ett tips är att försöka rita handen OCH pistolen med samma perspektivprincip som de flesta nog redan fått göra på bilden i 9an. Du vet med linjer och sådant. Själv så gör man det i skallen när man blivit van, men men. :) ANnars ser det ganska bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg