Kuroneko Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 hej! Vet nån om det finns en fortsättning på Gravitation eller slutar den efter 4 dvder. Jag vet att det är slutet men finns det en fortsättning på det menar jag eller nån film?? Kanske framförde det lite förvirrande men hoppas ni förstår. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 hej jag har sett alla Asnit dom är Gryma men jag har sett dom på Datorn i internet det finns bara 13 Asnit jag vet inte hur mycket det finns på en dvd film XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 hej! Jag har också sett alla 13 avsnitt, men jag undrar om det finns en fortsättning på dem. eller en film. Det finns säkert inte men om det fanns skulle det vara kul att se. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 det verkar finnas två avsnitt till... http://www.animenfo.com/animetitle,585, ... n_ova.html google är din vän. även animenfo.com är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Lång Film finns men jag har inte sätt den än men jag vill det^^; och jag hörde att det är en av dom Populäraste film^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 vart kan man få tag på den då?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 jag vet inte men jag kan Leta jag gör mitt Bästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 det vore schysst om du kunde det!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Är ganska (80% typ) säker på att det finns en OAV baserad på gravitation också. Har dock inte sett den själv då shounen-ai inte riktigt är min grej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 21, 2005 Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 :) Jag kan fråga min Store Syster för hon är den Bästa som kan hitta så får jag Adressen och Skikar :) Sälv Klart gör jag det Mycket för dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2005 Vad glad jag blir att du hjälper mig!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Gravitation är bäst! :)/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 :D jag gillar att Hjälpa Folk ^^ vi kan Vell bli Vänner då :) det skulle vara Kul jag har inga Vänner Här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 jag gillar att Hjälpa Folk ^^ vi kan Vell bli Vänner då :) det skulle vara Kul jag har inga Vänner Här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Visst, varför inte?? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 hur är det då nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg