Shirakawa Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Allså jag har en fråga angående sydcon`s hemsida. Teknisk som jag är fattar jag ju inte det på egen hand. Till frågan. När jag går in på adressen kommer det bara upp en logga och så står det sydcon under. Är det så att sidan inte är uppe? eller är det något fel på min dator??. En kompis till mej har också försökt komma in men det funkar inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 jag antar att dem bara har skaffat sidan nu för att ingen annan ska kunna köpa den. Så nån gång kanske dem verkligen lägger upp sidan. Det är ijallafall vad jag tror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nefalia Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Vad jag vet än så länge är att SydCon hittills är under planering så det kommer nog komma upp info på deras sida så fort det är bestämt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Okey! Då vet jag det. :P Tack för svar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg