Hellis Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... tocopy.jpg ^^' kritta gärna, höll på ett rätt bra tag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Det var mig ett stort svärd Nice bild, det som skulle kunna förbättras är lite längre armar och att det högra benet från oss sett skulle vara smalare vid smalbenet för att ett ben är olika tjockt beroende om man ser det framifrån eller bakifrån. Men annars en helt snygg bild, speciellt svärdet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Skulle du kunna göra en större kopia för oss som bara vill titta på den litet snabbt och inte sitta och stirra sig blind på detaljerna ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 ...det högra benet från oss sett skulle vara smalare vid smalbenet för att ett ben är olika tjockt beroende om man ser det framifrån eller bakifrån. Du menar väl framifrån eller från 'sidan'? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Du menar väl framifrån eller från 'sidan'? Min hjärna var och käkade lunch när jag skrev det meddelandet, ja jag menade från sidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Okej, du menade rätt i alla fall. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 >.> Jag gillar mina fötter.. alldrig kunnat rita dom förut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Jag diggar loggan i bakgrunden som fan, har du gjort den själv lr? och så borde armarna vara längre, stiligt jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 wah! den bakgrunden hade du inte på DA! Varför sa du inget om den, den var ju skitsnygg! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Bakgrunden är inte självgjord >_>;; Hittade den och la dit den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Han är tillbax XDhär och här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 snygga bilder ;) tycker han kan ha lite mer folds på sina kläder, speciellt på byxorna, och på bild nr 1 (på den senare posten) så har han lite konstig vinkel. Det ser ungefär ut som att axlen som är längst ifrån en när man tittar på den, ser lite konstigt ut svårt att förklara men annars var det bra! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg