m0b Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 Vilket nummer är senaste numret? Har inte frågat flickan om hon fått nyaste än, och hon har inte sagt nåt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soet Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 Vilket nummer är senaste numret?Har inte frågat flickan om hon fått nyaste än, och hon har inte sagt nåt.. Hai! jag har fått det nya.. idag faktiskt. Edit: Och jag kan hålla med om att de klantade sig riktigt mkt med dubbel sidorna, blev lite smått sur.. Men om jag ska vara ärlig så gillade jag faktiskt Power. Den kan nog bli riktigt rolig med tiden. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 lite klantigt med dubbeltryckningen. jag hann läsa ungefär halva sidan innan jag kom på att det var en precis likadan sida som föregående sida :P har inte hunnit läsa power!! än men den verkar lovande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 lite klantigt med dubbeltryckningen. jag hann läsa ungefär halva sidan innan jag kom på att det var en precis likadan sida som föregående sida :P har inte hunnit läsa power!! än men den verkar lovande :) haha, det var lustigt jag gjorde precis samma sak. Det nya nummret var riktigt bra och serierna höll sin standard som vanligt. Fast nu har jag en känsla av att ämnet är lite långt borta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 har nu läst power!! och jag måste faktiskt erkänna att den var mycket härlig :) mycket mysig stämning, härliga karaktärer osv osv. den hamnar på en stark andra plats bland favvo serierna i manga mania, efter gto såklart :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 har nu läst power!! och jag måste faktiskt erkänna att den var mycket härlig :) mycket mysig stämning, härliga karaktärer osv osv. den hamnar på en stark andra plats bland favvo serierna i manga mania, efter gto såklart :D Håller helt och hållet med dig om POWER! - en solklar silverplats! (men efter Love Hina förstås, hehe). :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vampyrinna Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Power!! var ju jättebra! Söta killar :) Ärligt talat så tycker jag den serien är mer underhållande än Love Hina. Fast det kanske är för att det handlar om en tjej. Det är i alla fall en bra story. Men vilken tjej skulle gå med på att klä ut sig till kille liksom? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Power!! var ett mycket bra nytillskott till tidningen tycker jag ;) Jag gillar den skarpt! Kul att de tog in en Shouju serie som nykomling. Hade nog kanske blivit lite för strömlinje formatt om de tagit in en serie till i stil med Chobits och Love Hina. Bra med lite variation Jag tycker att alla serierna i tidningen är bra just nu, Artiklarna i tidningen är också för det mesta intressanta och bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Det jag läst utav power får mig att att undra vilken idiot som tyckte att den här skiten skulle vara bättre än blade. Men, men den kanske blir bättre med tiden, uppläget var väl inte allt för dumt. Puppet revolution var tråkig. Kanske är det jag som inte kan manga och anime tillräckligt bra för att förtstå skämten, kanske är det bara inte riktigt min humor eller kanske är den bara trist. Klart bättre än skortblisdagboken dock vilket (på något sätt) gör den till ett lyckat val. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Ja just det ja, Chobits är underbar.... Love Hina är okej, Gto är läsbar och har sina stunder (its HAMMERTIME), Reportagen är ;) och resterande är.... Power återstår att se, dö puppet, dö.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 har nu läst power!! och jag måste faktiskt erkänna att den var mycket härlig :) mycket mysig stämning, härliga karaktärer osv osv. den hamnar på en stark andra plats bland favvo serierna i manga mania, efter gto såklart ;) Skönt att jag inte är den enda som gillade Power!! iaf ^^ Trevligt med lite variation, en till serie i stil med Chobits/Love Hina hade blivit rejält tjatigt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Jag får citera mitt eget inlägg :) Jag tycker att alla serierna i tidningen är bra just nu Jag glömde bort Puppet Revolution i det resonemanget, den serien engagerade inte mig speciellt mycket... Visst det är bra med variation men jag tycker inte att den håller alls samma höga klass som resten av utbudet i tidningen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Hoppas på att inte blade kommer tillbaks i nån form i manga mania, för jag har precis inskaffat 2 böcker med dom på engelska, som är rejält mycket bättre och mer personlig, dock så läser man dem på amerikanskt vis. :sleep: Power!! var väl underhållande:)Men så kan man knappt se nån speciell skillnad på ungarna, dom har inget som gör dom direkt speciella :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 för jag har precis inskaffat 2 böcker med dom på engelska, som är rejält mycket bättre och mer personlig Så är den också översatt av en av de skickligaste översättarna inom seriens historia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Tja jag har alla hitills släppta nummer och jag tycker att de behöver nya serier, den enda som kan vara kvar det är GTO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Power!! var väl underhållande:)Men så kan man knappt se nån speciell skillnad på ungarna, dom har inget som gör dom direkt speciella :P Det håller jag helt med om jag har lite svårt att skilja dem åt. Hoppas man kan det tills vidare i serien för annars kan det mistolkas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Skippade att köpa Manga Mania då BotI inte fanns i tidningen... Blade och GTO var enda anledningen till att köpa MM... Manga Mania inledde bra, med en trevligt mix av skapliga mangas, av vilket några var riktigt bra, men utan blade finns det bara en riktigt bra manga kvar i tidningen, och jag lägger knappast 45 kr på ett GTO kapitel jag redan läst.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jag håller med... Det finns inte mångra bra serier kvar att se sedan de tog bort Blade of The Immortal. Chobits var ju bra.. till en början. Och GTO och Love Hina suger som satan. Och alla andra serier är patetiska och tråkiga. Till och med Naruto är bättre än de flesta serier i Manga Mania. Skulle de sätta in Naruto, Full Metal Alchemist och 3x3 Eyes så skulle jag ha större nytta av Manga Mania. Nu är det det enda jag köper för att sponsra Mangan och Animens framsprång i Sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Konchuu Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 jag tycker att power är det bäste som hänt manga mania någonsin. jag blev lite orolig när jag såg att dom hade plockat bort blade of the imortal då den serien var den enda som hindrade manga mania att kallas etcchi mania. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isamu Dyson Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Själv måste jag säga att Power var riktigt bra...men jag blev väldigt sinnad över att ett mästerverk som Blade Of The Immortal var tvungen att lida...skrotbilsdagboken var tyvärr bland det sämsta jag läst... Min Manga mania lista... 1. Blade Of The Immortal 2. GTO 3. Love Hina 4. Power 5. Chobits Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Förstår inte varför folk har så mycket emot Skrotbilsdagboken. Humorn i den var ju klart mer välriktad än Puppet Revolution, som inte verkar veta vart den vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Jag tycker Manga Mania tappade litet när Blade drogs bort. (Antar att detta redan har sagts, men vafan.) För övrigt så är Power!! en helt ok serie. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Förstår inte varför folk har så mycket emot Skrotbilsdagboken. Humorn i den var ju klart mer välriktad än Puppet Revolution, som inte verkar veta vart den vill.Jag har inget större emot skrotbilsdagboken men den blir lite seg efter ett tag trots sin kort längd.. Det händer inte så mycket kan vara det? Fast den är nog en av de sämsta i MM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Det händer inte så mycket kan vara det? Fast den är nog en av de sämsta i MM Charmen är ju att det är en halvfiktiv dagbok av en omdömeslös bilmecksentusiast. Det är inte det att humorfaktorn är hög, det är det att den är en sån underbar bild av hur knäppt ett liv kan vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Jo exakt... men det håller inte riktigt när det är tecknat.. alltså jag menar på TV verkar publiken svälja allt med hull och hår men i tecknat eller text format tror jag inte framgången är lika stor.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg