Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto??

Zeke
 Share

Rekommenderade inlägg

Dread: Jodå. Genom att importera japanska DVD:er. Japanska är dock en av kriterierna för att det ska vara någorlunda funktionellt :)

För att det ska vara funktionellt ska din DVD spelare klara av R1, vilket inte alla gör. (Om dem nu inte är Regionsfria?)

Ngn som är mer kunnig om regionerna får gärna rätta mig.

Däremot om du vill förstå vad som försigår utan att behöva gissa dig till vad dem säger så är det rätt bra om man förstår sig på det japanska språket.

Mangan finns som sagt i Shonen Jump, men om du vill samla på serien för sig så går den att köpa i SF-bokhandeln. Det finns med största sannolikhet andra internetbutiker och andra småbutiker i vissa städer som säljer mangan också. (Hur många volymer vet jag inte heller.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dread: Jodå. Genom att importera japanska DVD:er. Japanska är dock en av kriterierna för att det ska vara någorlunda funktionellt :)

För att det ska vara funktionellt ska din DVD spelare klara av R1, vilket inte alla gör. (Om dem nu inte är Regionsfria?)

Ngn som är mer kunnig om regionerna får gärna rätta mig.

Då gör jag det. Japan tillhör Region 2, samma som oss i Europa. Det är amerikanska DVD:er som är Region 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter