Zeke Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Tjenis! Jag har hört as mycket om Naruto! Jag undrar var man kan läsa den,köpa vad som helst! Men jag måste läsa den för den verkar vara intressant. Så var får man tag på den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 alltså du kan köpa mangan i shonen jump, som finns i de flesta köpcentra eller bokaffärer, animen går inte att få tag på legalt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Dread: Jodå. Genom att importera japanska DVD:er. Japanska är dock en av kriterierna för att det ska vara någorlunda funktionellt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Dread: Jodå. Genom att importera japanska DVD:er. Japanska är dock en av kriterierna för att det ska vara någorlunda funktionellt :) För att det ska vara funktionellt ska din DVD spelare klara av R1, vilket inte alla gör. (Om dem nu inte är Regionsfria?) Ngn som är mer kunnig om regionerna får gärna rätta mig. Däremot om du vill förstå vad som försigår utan att behöva gissa dig till vad dem säger så är det rätt bra om man förstår sig på det japanska språket. Mangan finns som sagt i Shonen Jump, men om du vill samla på serien för sig så går den att köpa i SF-bokhandeln. Det finns med största sannolikhet andra internetbutiker och andra småbutiker i vissa städer som säljer mangan också. (Hur många volymer vet jag inte heller.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Dread: Jodå. Genom att importera japanska DVD:er. Japanska är dock en av kriterierna för att det ska vara någorlunda funktionellt :) För att det ska vara funktionellt ska din DVD spelare klara av R1, vilket inte alla gör. (Om dem nu inte är Regionsfria?) Ngn som är mer kunnig om regionerna får gärna rätta mig. Då gör jag det. Japan tillhör Region 2, samma som oss i Europa. Det är amerikanska DVD:er som är Region 1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg