Lasse_Kroner Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Är det någon annan än jag som tycker denna episod är helt meningslös? Menar, det är typ 2 anfall i striden mellan sasuke och Naruto, sen är det bara mer bakgrundsinfo om sasuke. Och det gör bara att man befäster det man redan vet om sasukes barndom. Helt meningslöst och slöseri med min tid enligt mig, vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Nej, den här flashbacken är inte meningslös. för den ger mer bakgrunds information om varför Itatchi har 3 pluttar i ögonen istället för 2 som sasuke och dom allra flesta har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Läs mangan om du tycker animen är meningslös och utdragen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Nej, den här flashbacken är inte meningslös. för den ger mer bakgrunds information om varför Itatchi har 3 pluttar i ögonen istället för 2 som sasuke och dom allra flesta har. Fel, "alla" har tre pluttar i ögonen, det är bara Sasuke som är vek. :P Det är dock bara Itachi som har Mangekyou Sharingan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 bara han än så länge får man hoppas >:D Sasuke skulle aega fett if han hade den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 sasuke skulle aldrig äga för att han e en sån gnällig liten mes och oavsett hur stark han än skulle bli skulle han aldrig kunna ta naruto iallafall av den simpla anledningen att narutos "nine-tail" har en ganska trevlig självbevaresedrift... den stora frågan är inte vem som är officiellt starkast utan vad som egentligen är minst fjortis, Narutos gapiga skryt eller Sasukes gnälliga komplex Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 I like to think they're both equally retarded. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Sasuke är dum. Naruto är sooooet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Äsch, serien har ju varit en enda stor moralkaka á la vänskap från första början och med tanke på målgruppen så passar väl Sasukes och Narutos fjortiskaraktärer in perfekt. Man får se till vad de försöker illustrera med dem istället för att hänga upp sig på dem som sådana, så blir serien lite roligare att följa. Det här med flashbacks tycker jag nog att folk borde ha vant sig vid efter så här många avsnitt, slutar en nystartad strid med en cliffhanger så avslutas den heller aldrig i episoden därpå, så har det varit hela tiden. De använder flashbacks och diskussioner mitt i striderna för att hypa teknik efter teknik för att sedan visa något fyndigt sätt som de kan besegras på, helst med något vänskapsbudskat - som att beskydda någon eller samhället Konoha - det är vad hela grejen går ut på. Skulle de ta bort dessa hype-element, inräknat alla cliffhangers, så skulle Naruto inte vara ett dugg speciell utan bara en fight-anime i mängden, för uppriktigt sagt så är varken dialogen, animeringen eller karaktärsutvecklingen så där fruktansvärt imponerande. Det är hypen och känslan som den bildar som utgör Naruto. Klarar man inte av de ofrånkomligt utdragna situationerna som detta innebär så får man helt enkelt vänta och se 3-4 episoder åt gången. Personligen tröttnade jag på detta nu extremt uttjatade koncept för ett antal tiotal episoder sedan och slötittar numera på Naruto när jag råkar få tid. Innovasionen i den serien börjar verkligen tryta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Äsch, serien har ju varit en enda stor moralkaka á la vänskap från första början och med tanke på målgruppen så passar väl Sasukes och Narutos fjortiskaraktärer in perfekt. Man får se till vad de försöker illustrera med dem istället för att hänga upp sig på dem som sådana, så blir serien lite roligare att följa. har aldrig sagt att dom inte passar in, alla serier (animerade eller ej) måste ha sina töntiga moment lika mycke som sina snälla, dumma, coola eller sorgsna moment... omväxling förnöjer... synd bara att naruto inte är särskillt omväxlande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg