Doddis Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Vik egna shuriken här svempa tipsa mig om det här. Det tar lite tid att få in knepet men sen går det som en dans! Jag har redan två stycker gjorde och ska göra ännu flera imorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Det skulle jag vilja göra...:( Ser så invecklat ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 This is what everybody shall know XD nämen allvarligt detta måste ja testa.... imorgon när ja e helt pigg å vaken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Jag har nu gjort tre pappers-shurikens :3 mer ska jag göra i skolan imorn hihi. The Paper Ninjas strikes again >=D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 funkar inte för mig, men jag har kunnat vika shurikens i ett par år, gissar på att det är samma sätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 som sagt... det tar en liten stund (och många papper) att lära sig knepet! Själv orkade jag bara göra en :P men jag ska göra fler nu... tycker det är kul att hålla på med origami! Iallafall när man gör shurikens ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Lärt min kusin att göra pappers-shurikens nu =) han tränar just nu på att vika kast stjärnor. Hoppas han inte tests sjuter på mig bara X_X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Okej jag gjorde dom här för länge sen och la upp den på gonaruto.se... http://img.photobucket.com/albums/v442/ ... uriken.jpg Kom på att min kompis gjort ett hål i mitten på den stora också.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Ska man använda sax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 om man vill det så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Ska man använda A4? Det blev fel när jag använde det :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Ska man använda sax? Pappren måste vara kvadratiska så har du tex a4 papper måste man klippa eller skära (är väll kanske möjligt att vika in den del man inte ska ha) tips: vik ett a4 diagonalt så att långsidan ligger jämn med kortsidan, de som sticker ut ska bort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Men ska man använda sax för att klippa den i 2 delar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 euhm, man kan ju riva också.. men sax går finfint Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Men ska man använda sax för att klippa den i 2 delar? Du ska ha 2 papper att börja med, sen kan du klipp hur du vill så länge båda är exakt kvadratiska när du e klar Rekomenderar att var sida bör vara cirka 20 centimeter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Shuriken blir väldigt liten <,< så en A4 blir lite större än en handflatta ungefär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skorpan Skrivet september 1, 2006 Anmäl Share Skrivet september 1, 2006 länken fungerar inte längre kan någon förklara hur man viker kaststjärnor och shurikens?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 jag vill också veta hur man gör, såg kul ut :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 sådär ja, letade lite. Hittade länken igen (Är gammla Doddis för dom som inte vet) http://narutocentral.com/downloads/extras/shuriken.pdf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg