Dread Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Vet nån ifall det här är fortsättningen på Full metal panic! fumoffu lr på så att säga enligt mig den första bra delen av full metal panic!? själv hoppas jag på en icke fullt så mycket humor fortsättning som i fumoffu utan mer som del 1... >:D men är tacksam för fortsättningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 YAY!! it´s confirmed, en ny Full metal panic! säsång med mecka och sousuke (stavas så?) men iaf säger bara längta å dregla, har inte hittat när den kommer har bara stt previewn, och den var underbar >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 dom brukar säga i slutet när den kommer (i previews alltså). jag orka inte ladda ner pewviewen, men jag kanske tar ner o kollar första avsnittet är det kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Såg nyss den översatta trailern, inte mycket man fick se, men serien verkar ju ganska lik den första, vilket är positivt. Vi får förhoppningsvis bra animering och underbar musik igen :) De verkar heller inte ha ändrat några röstskådespelare. Jag har ganska höga förhoppningar på denna då jag älskade ettan, hoppas det blir bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Blä, en ny säsong. Måste säga att jag inte alls var särskilt förtjust i första säsongen av Full Metal Panic. Visst var det väl snygga animationer, men det var väl i princip allt. Peh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4449 Verkar intressant ja, tyckte om de båda tidigare så denna har en hög ribba att ta sig över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 PÖS BLIR GLAD!!!!!!!!!!!1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Jag ser framimot nya FMP! FMP är en av mina absoluta favorit serier, härliga karaktärer, snygg musik, bra story och oerhört skön humor. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4449 Verkar intressant ja, tyckte om de båda tidigare så denna har en hög ribba att ta sig över. håller med... bara ribban inte ligger för högt :S man kan nog lätt vänta sig för mycket av denna efter att ha sett första e jag rädd, men jag hoppas med kropp och själ på det bästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg