Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur kan man inte gilla Naruto??

prillan
 Share

Rekommenderade inlägg

I skrift ser det alltid konstigare ut än det låter i tal. Det eviga problemet med pratbubblor. Kanske "ja ba', ja ba'" skulle varit bättre.

jo..det är sant.

Naruto pratar så även på japanska. Fast han säger "sa" istället för "ba". "omaera sa! omaera sa! konna hiretuna koto dekineedaro!!" respektive "YOOOOSHI ore sa! ore sa! ganbatchao!!"

Jag tyckte att det vore bäst att bevara hans stammande sätt att börja meningarna, och sättet att renda en massa "ba" är hyfsat ekvivalent med det där "sa". Visst att det inte alltid är bra att vara ordagrann, men i det här fallet tyckte jag det.

okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen varför Naruto (anime) är så utdragen och repeterande;

Mangan är inte klar och animen skulle hinna ikapp om de inte skulle dra ut på det. Börjar nästan kännas som animen tar ikapp ändå. :S

Aja, jag diggar Naruto som den är nu och Bro-kapitlet. Det är kvalité någotsålunda och inte alltför tjatigt. Men, jag måste hålla med att det blir för mycket sentamentalitet. I mangan är/var det i rätt mängd.

Håller med om att Naruto är överhypad, men jag håller inte med om att det är Dragonball Z 2 eller vad ni nu säger. Naruto går att se, det gör inte DBZ i min synvinkel. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hört detta om att mangan inte e klar i liknande disskutioner och de e klart att de hade juh inte funkat om animen kom ikapp mangan... men frågan e om de inte blivit bättre om de helt enkelt tog en paus... gör uppehåll en säsong istället för att göra 3 avsnitt irad me tillbakablickar.

jag tittar på naruto iallafall men just nu är de mäst för jag redan sett hela vägen hit (+ att jag har inte så mycke annat att göra om dagarna :P), hade naruto från början varit som den är nu hade jag nog inte sett längre än till avsnitt 10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter