F.d. medlem Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Okej. Bild ett. Hon har fruktansvärt lång hals och lite väl breda axlar. Sedan så har hon en kroppsform som en man. Mer som en linje än ett timglas. (Man kan generalisera och säga att kvinnor skall ha en mer timglasformad kropp) Så, ut med höfterna lite mer. Även om du skippade ögonen så bör du ha gjort dem anser jag. Annars var det inget mer på den. Hon skulle passa som basketspelare. :) 2 saker på bild två. Hårlinjen är helt fel om du menade att rita kort hår som står rakt upp, annars så var det nog inte något fel med den biten. Sedan så vill jag bara påpeka att du bör försöka rita lite mer avancerade ögon eller hur jag skall säga. Ögonen nu är så simpla och kantiga att de nästan tappar funktion som öga. :) Annars är helheten bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet maj 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Ögon, hår och ögon, något jag aldrig blir nöjd med, därför gör jag dessa simpla ögon. Gör jag ögon med iris ser de konstiga ut tycker jag, kolla bara på serien jag gjorde åt dig. ^^ Angående tjejen så har du nog rätt, men det där är den andra tjejen jag tecknat seriöst, om du förstår... Tycker det låter som om det mästa är fel på bilderna ^^ Men har gjort en hög nya skisser och teckningar nu, men min digitalkamera har pajat nu så jag kan inte fota dem :( Har gjort en skiss som jag blivit väldigt nöjd med och tycker det var en av de svåraste jag någonsin gjort . Men ska se om jag kan låna en polares scanner och få dem upplagda här snart. //Thai Thai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Tjo igen, lånade en polares scanner och scannade in några av de bilder jag blivit nöjd med. Dock försvann mycket detaljer på dem, vet inte vad vi gjorde fel. Men här kommer bilderna. Den här bilden tycker jag själv är den bästa bilden jag gjort, tyckte den var ritkigt svår att göra då det var med två personer på samma bild, något jag nästan aldrig gjort tidigare. Dock försvann mycket detaljer på den då vi scannade in den. Vecken blev dåliga med.som sagt, en dröm som aldrig kommer bli sann antagligen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... _dream.JPG (vill gärna att någon kritiserar den) Hmm, en vanlig person som står och gör ett vitory tecken, han blev väldigt lång och smal... Vet egentligen inte varför jag tog med den... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... ictory.JPG Hade en bild till på bara fordon, men där försvann nästan allt så den tog jag inte med. Hoppas på mycket kritik med. //Thai Thai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet maj 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Hallå? *ekar* Kan ingen kritisera min senaste bild? Levande som död som inget av dem, ung som gammal, människa som djur, ingen? Tecknar jag så dåligt att ingen vågar säga det till mig eller vadå? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Hallå? *ekar* Kan ingen kritisera min senaste bild? Levande som död som inget av dem, ung som gammal, människa som djur, ingen? Tecknar jag så dåligt att ingen vågar säga det till mig eller vadå? Hahahahaha, nej! Jag nästan tecknade som du för 3 månader sen. Men jag är sämst att ge kritik, och det här är det första gången jag ger någon , men ska försöka!! Den första bilden...Snubben har ingen ögonbryn! :O LR ser jag fel? och tjejen har för smala armar? Den andra bilden.... Killar har korta axlar......och är väldig smal på sitt sätt Jag försökte nu, jag hoppas att de hjälpte! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet maj 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Killens ögonbryn tog jag bort då han såg konstig ut med dem på. Och tjejer är jag inte bra på attt måla så hon här blev äckligt smal. Angående bild nummer två... vad kan jag säga... det var mäst en övning på att få det att se ut osm om handen var mycket närmare än kroppen.. Men tack för kritiken ^^ lycka till med projekt Azhara... eller vad amn ska säga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg