Hoppa till innehåll
Anime.se

Sandera's galleri :3 [Nytt - 16/4]

Sandera
 Share

Rekommenderade inlägg

Uppladdar lite gamla bilder ^^ Kommentera o kritisera!

Sanji

Sanji, en av huvudpersonerna i min serie idé.Jag hade hur kul som helst när jag målade håret xD

Sharankha

Sharankha,dansören av eld. Karaktär i en gammal övergiven serie idé...

Purin

Gammal bild i kol av Purin från Tokyo Mew Mew.Första försöket att rita i kol ^^''

Krad Hikari

Krad från DNAngel.Tycker inte alls om hur den här ser ut...

Death By Lies

Är inte särskilt nöjd med hur den här ser ut,men aja...'Death By Lies' är den första bilden i en bildserie med sex olika figurer.

Mer bilder kommer så småningom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag inte så jättebra på att kritta, men gör ett frösök.

Bilden på Sanji... Han hals ser för lång ut, och lite för bred tycker jag. Sedan verkar den smalna av lite ju längre ner den går... Om du förstår

För övrig är den väldigt bra tycker jag.

Bild 2:

Hennes vänstar ben böjer sig lite utåt längs nere. Sedan är de väldigt smala. För övrigt är den bilden bra, ganska häftig.

Bild 3:

Ser inga fel på den, så det löämnar jag åt någon annan om de ser fel.

Hoppas jag hjälpt.

//Thai Thai Loki

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Loki, halsen på "Sanji" är inte alls nåt vidare och förstör en annars sjyst bild. Halsen borde vara kortare och framförallt smalna av upptill. Håret och ansiktit ser väldigt bra ut! Huvudet ser nästan ut att ha blivit tecknad av nån annan än kroppen... Smala och fina linjer, medan kroppen ser mer grovhuggen ut.

Samma halsproblem på "Karad Hikari" bilden som annars är rätt snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha,jag vet,jag vet x3 Jag har haft problem med att göra halsar den senaste tiden...dom blir bara längre och längre...x3

Jag har en tendes att bara sitta och kludda fram ansikten,och sedan rita på en kropp,så det är en av anlediningarna till att kroppen ser lite konstig ut ^^''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då så... På den första bilden är halsen lite mycket för bred. Ansiktet, och speciellt ögonen är otroligt fina, men hakan ser lite lite sned ut. Annars ser det helt okej ut!

På den andra bilden är kroppen och ansiktet jättebra, ända till under höfterna. Ja, jag vet att ben är otroligt svårt att rita, och vaderna kan många gånger bli på tok för smala (som dina blev just nu).

Tredje bilden blev självklart väldigt bra. Dock stör jag mig lite på Purins högerarm. Den ser lite svullen och kluddig ut ...

Jag kommer inte ihåg några fler bilder, men den på Krad kommer jag ihåg. Den bilden var inte så lik honom, men å andra sidan är det svårt att rita av någon annans karaktär på pricken... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter