Geo Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 Hej, ville bara veta om det var nån som visste hur många avsnitt det har släppts av Chrno crusade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 26 avsnitt - AnimeNfo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 De har väl visat episode 21 (inte säker) eller något nu. Som Docster skrev så kommer det att släppas 26 eps. Serien är licensered nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 Den skall bli 26 avsnitt men det finns 18 som är subbad Eps 19 finns som raw (utan engelsk text), den har dock blivit licenserad av ADV Films. http://www.advfilms.com/news/Mar152004A ... sadeHo.asp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 chrno crusade, vilken underbar serie. har sett 7 avsnitt men det räcker för att jag ska bli totalt galen i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 tack så mkt för informationen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 exakt var e du nu geo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Den skall bli 26 avsnitt men det finns 18 som är subbad Eps 19 finns som raw (utan engelsk text), den har dock blivit licenserad av ADV Films. Som om det någonsin hindrat alla subbare. Det hindrar oftast bra de bästa subbarna.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Japp de kommer att subba klart den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 gammal tråd, men folk blir ju så sura om man gör en ny ;) möjlig spoiler? Serien var helt okej, lite för religiös vid tillfällen och annat..nåja! Undrade bara om någon förstog vad Aions mål igentligen var..? Jag fick svårt på den punkten ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 möjlig spoiler? Undrade bara om någon förstog vad Aions mål igentligen var..? Jag fick svårt på den punkten ;) Var inte det att ödelägga världen ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Hmm var ett tag sen jag såg den. Ska kolla om på den efter jag läst mangan. Bahh kommer knappt ihåg slutet. SPOILER Chrno & rosette dör, Azmaria härjar vidare. Aion dog aldrig va ? han går ju förbi Lemington i slutet vill jag minnas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 SPOILER Undrade bara om någon förstog vad Aions mål igentligen var..? Jag fick svårt på den punkten :sleep: hade lite svårt att förstå de men så här säger de i animen: We will desecrate heaven whit earth and earth whit heaven /Aion Chrno & rosette dör, Azmaria härjar vidare. Aion dog aldrig va ? han går ju förbi Lemington i slutet vill jag minnas. jo visst dör chrno och rosette. Tycker att slutet e väldigt sorgligt de sorgligaste slutet ja sett. Men animen e redigt bra, bland dom bästa ja har sätt. Aion dog aldrig för dom säger att ondskan aldrig dör ut. Alltså kmr alltid Aion leva kvar för balalsen mellan gott och ont ska hållas kvar(tror de var så). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg