Jocke Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 För er som har sett Happa Tai's video YATTA, hittade en sida med dansstegen.. http://www.kisweb.ne.jp/personal/neptun ... yatta.html Kom igen; YATTA YATTA YATTA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Haha! Precis vad jag sökte ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saimei Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Det där gjorde min dag! herre jösses va kul! Jag visste inte att man hade instruktioner till deras dans!! hahaha! Bara måste visa brorsan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Här ska då inte dansas små grodorna, här ska vi dansa och hojta YATTA!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg