Sanekazura Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Den första... Count D från Petshop of Horrors. Det är nåt speciellt med vackra män... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Iori Yoshizuki från mangan I"S av Katsura Masakazu. :D "BORN: 3/21/1981 HEIGHT: 5' 3" BUST: 34" WAIST: 22" HIPS 34" EXPECT TO SEE IORI ON TV AND IN MOVIES IN THE NEAR FUTURE! SEND FAN MAIL TO: TOKYO SHIRO, EDITORIAL OFFICE!" (Och nej, jag kunde inte det där utantill XD ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 första anime-kärleken blev Belldandy från Ah! My Goddess. jag blev helt besatt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paterli Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Jag har inte direkt blivit kär i någon anime/ manga karaktär, men har varit smååt förtjust i Ranma, Inuyasha, Dark och Sanji.... Favoriten nu är Rock Lee XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Jag mins att jag var lite kär i Mamouru i Sailor Moon animen när jag var liten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 haha, klart man varit förtjust i manga-karaktärer! men det kommer och går i takt med vad man ser på. Själv har jag vart förtjust i många karaktärer, bl.a Schampoo, Ranma½; Rei, EVA; Naru, Love Hina. Och många fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Narusegawa från Love Hina var väl första anime-kärleken. Sedan är ju Belldandy och Mizuho-sensei ganska tilldragande :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Gin i Ginga nagareboshi gin (silver fang) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Det måste nog vara Ryoki ifrån Tenchi Muyo... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 jag är inte götjus i henne men gillar henne jäte mkt för att hon är så rolig och så gullig!! chibimaruko-chan för er som inte vet vem denna lilla gulliga chibifiguren är, så kommer en bild på henne. http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... kopic3.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silver_bullet Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Min favvo nu är Cloud i final fantasy. Men den första var Son Goku i Dragonball. Så liten och naiv men kraftfull!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Även om jag inte upptäckte dena person i en manga/animé eller ens sett henne i en manga/animé så är det den mest intressenta manga/animé figuren jag sett. Mitsuko i Battle Royale ska läsa mangan men den kostar ju 100 kr boken och d är 14 böcker lite tungt när man går i gymnasiet. Men annars är det shikamaru i naruto detta på grund av att det var den första animén jag såg. Men absoluta favorit person är L från Death Note för er som inte läst den är det bara att börja är lätt den bästa mangan jag läst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
immortal Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Jag var förtjust i Terry från Candy Candy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Det måste nog vara Misa Hayase i Macross. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 *hosthost* Ash i Pokémon för en väldigt massa år sedan ^_^' Sen var det Kai från Beyblade ^^ Sen Daisuke(DNA)... Ed från Fullmetal Alchemist.. Sasuke <--- för närvarande ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nightfaerie Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Min allra första...? Maskerade rosen i Sailor Moon. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Nu minns jag inte så himlans mycket*försöka få igån sina minnen*>_> Om jag inte minns fel var jag förtjust i han röde(eller det kanske var han blåXD zomg) i Starzinger..o.o; Båda var så häftiga XD och jag diggade hans minidatormoj som såg ut som en miniräknare ;3 Sedan var det Ryoga i Ranma½ Edit: Oj, glömde nästan Kunzite i Sailor moon XD Rawr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg