shinji-kun Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 ne, missförstå mig inte o tro att jag gick omkring o va "förälskad". jag nappade mera på ordet "förtjust" än "kärleken" när jag skrev. sen håller jag me Loki: Ok, jag är väll inte direkt "kär" i Rei, men hade hon funnits i verkligheten... då hade det varit en annan grej. förstår du mig nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Det va asuka som fick mig att börja se på anime. men inte mer än så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 mmm... är nog ungefär så för mig också, man blir ju inte kär i en anime figur... men det är mer att en viss anime/manga figur håller kvar en i anime/manga världen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Jag tycker det helt beror på definitionen av kär/förälskad/förtjust etc. Tycker man att en person är attraktiv både utseendemessigt och personlighetsmessigt så kan man väl säga att man är förälskad i personen. Så det är väl inte så konstigt om nån skulle säga att dom fallit för en anime/manga figur eller? Sen finns det ju den där extra gnistan som vanligen bara återfins i verkliga personer om man vill vara petig. Så det beror på vart man sätter gräns för kärlek och andra liknande känslor. LordMune sa: Ni gillar Asuka och Rei. Om ni inte tycker detta är konstigt är det något väldigt fel med er. Tyckte du dom var konstiga för att dom gillade anime figurer eller var det pg.a. valet av figurer? Rei: asocial, deppig etc. Asuka: Tomboy, bossig et. eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 _suck_ ingen inser att asukas komplex går så mycket djupare än så och att hon är en jävligt intressant karaktär. Personligen föredrar jag rei ändå... Har säkert tyckt om massa konstiga hentaifigurer, minns fan nog inte alla äns. Men rei är fan nog den tjej som jag läst/sett mest hentai med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 nanook: På grund av valet av figurer, men inte på grund av skälen du listade. På grund av att de är från Evangelion. FFS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 har du, LordMune nått emot evangelion lr? själv tycker jag att den är medelmåttig, men eftersom du inte gillar att dem gillar figurer ifrån evangelion så tyder det troligen på att du tycker serien suger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jodå, de är psykiskt skadade allihopa i EVA... men varför psykiska trauman skulle vara en attraktionsfaktor får ni nog förklara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jodå, de är psykiskt skadade allihopa i EVA... men varför psykiska trauman skulle vara en attraktionsfaktor får ni nog förklara. Var det nån som tyckte det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jadeite från Sailor Moon! *lovelove* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Tyckt om många men den jag verkligen fastnade för var Yamato även kallad Matt i den dubbade versionen i Digimon. Det är bara nåt speciellt med han, och jag förstår även hans känslor. (vet hur det är att ha skilda föräldrar som inte vill träffa varandra.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jodå, de är psykiskt skadade allihopa i EVA... men varför psykiska trauman skulle vara en attraktionsfaktor får ni nog förklara.Det kanske är "beskyddaren" i en som lockar. Kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Jag måste säga att den jag har gillat mest är Kaworu i EVA (vet dock inte om jag har svavat hans namn rätt, men ni vet nog vem jag menar), trorts att han va med i så få avsnitt så föll jag direkt för denna karaktär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 sasuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 det är nog.....hmmm....Chi i chobits... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 <-- Aino Minako från Seglarmånen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Full Metal Panic - Sagara Sousuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Kan det kanske ha varit Lynn Minmei i Macross.Men skall man vara noga var det kanske mer Georgie från Lady Georgie. Nej!! O.O Zimeon, hur kan du bli förtjus i den jobbigast i hela serien. Totoro, helt klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet juni 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Nej!! O.O Zimeon, hur kan du bli förtjus i den jobbigast i hela serien. Totoro, helt klart Totoro? Men han e ju... altså... du kan ju inte mena... ööh... stor blå... @_@ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Tenchi Muyo - Ryoko, bara myser då jag ser henne. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Nej!! O.O Zimeon, hur kan du bli förtjus i den jobbigast i hela serien. Totoro, helt klart Totoro? Men han e ju... altså... du kan ju inte mena... ööh... stor blå... @_@ Du var i så fall lite otydlig i vad du menade med förtjust, annars så är det väl... Hmm... >> Lita i battle Angel alita (trots hennes våldsamhet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Nej!! O.O Zimeon, hur kan du bli förtjus i den jobbigast i hela serien. Totoro, helt klart Totoro? Men han e ju... altså... du kan ju inte mena... ööh... stor blå... @_@ Du var i så fall lite otydlig i vad du menade med förtjust, annars så är det väl... Hmm... >> Lita i battle Angel alita (trots hennes våldsamhet) Alita? Hon är en mördarrobot.... Smaken är som baken antar jag, själv så är man lite förtjust i Chidori och Caska, söta och starka kvinnor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2005 Nej!! O.O Zimeon, hur kan du bli förtjus i den jobbigast i hela serien. Totoro, helt klart Totoro? Men han e ju... altså... du kan ju inte mena... ööh... stor blå... @_@ Du var i så fall lite otydlig i vad du menade med förtjust, annars så är det väl... Hmm... >> Lita i battle Angel alita (trots hennes våldsamhet) Alita? Hon är en mördarrobot.... En sympatisk sådan vacker sådan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MottoMotto Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Om jag inte minns helt fel så var jag nog rätt ordentligt förtjust i Kogo... (Starzinger). Jag var väl 8-9 kanske och han hade astrolans och dödade rymdmyror... Hade någon berättat för mig då att han egentligen var cyborg och på ett annat språk hette Jesse Dart hade jag nog tappat intresset ganska snart... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2005 När jag var liten var jag helt tokig i Annie i Sailor Moon, eller, hon heter ju Usagi... När jag började läsa manga nu, så gillade jag Su från Love Hina... Hon är förresten rätt lik mig, till utseendet åtminstone... ^^ /Krikke-chan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg