nanook Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Vilken var den första anime eller manga figur som ni blev (mer eller mindre) förtjust i? För min egen del var det nog Cammy i Streetfighter för en herrans massa år sen. hoppas inte det här ämnet varit uppe nyligen, jag har inte hunnit kolla igenom hela forumet ännu (e ny här ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Kan det kanske ha varit Lynn Minmei i Macross. Men skall man vara noga var det kanske mer Georgie från Lady Georgie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Ok ^^ Jag föll nog först ordentligt för Tifa från FF7 egentligen, det var nog inte så hälsosamt :P så mycket jag tänkte på henne då jag spelade det. Min polare säger att han föll för Aoi-chan från Ai Yori Aoshi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Nausicaä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Asuka, Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Yamchu. Ja, jag vet. Egentligen är han gay. Men då var jag åtta, så vem bryr sig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 hmmm... tror det var Meia... från vandread Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Schampo från Ranma½ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Själv föredrar jag nog riktiga ladies. Som Anna i OC tex. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Kär i manga har jag inte blivit. Och inte tänker jag bli det häller . . . hoppas jag >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Dark från DNAngel Fast jag tror jag var smått förtjust i 'Maskerade rosen' i Sailor Moon när jag var liten x3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Min första animé-kärlek var nog Mizuno Ami från Sailor Moon. Senare Tendou Akane från Ranma ½. (Jag måste ha en grejj för blåhåriga brudar. Typ.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 *Host*Son-goku från Dragon-Ball*Host* <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 <----- Rei, Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Jag måste nog säga Alucard i Hellsing.. Så söt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Ami Mizuno/Sailor Mercury *-* (från Sailor Moon). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Det är rätt många som faller för anime och manga figurer ^^ Undrar vilken som är populärast? (alltime favorite lixom) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 <----- Rei, Evangelion Wow, du med! ^^ Rei är såååå snygg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Inte direkt anime men det var nog Link i Zeldaspelen. Har inte sett animen av den men i spelen är han ju så himla söt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Rukia från Bleach kanske :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Har aldrig blivit kär, kanske sett någon snygg person (ganska många ;) ) Men att bli kär i något tecknat... nä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Puhiceus, shinji-kun, Loki; ni är fucked up. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Puhiceus, shinji-kun, Loki; ni är fucked up. o vaffö e vi fucked up nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Ni gillar Asuka och Rei. Om ni inte tycker detta är konstigt är det något väldigt fel med er. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Ok, jag är väll inte direkt "kär" i Rei, men hon är snygg, och hade hon funnits i verkligheten... Det hade varit något ^^ Dessutom, jag är het galen anyway, så jag bryr mig inte ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg