Dancing Moon Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Vad jag förstått ska filmen bara täcka den första boken. Filmmakarna har nämnt att de kan tänka sig en uppföljare eller två, om den här säljer bra och de fixar ett bra manus till nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Jaha... Vad kan man säga. Boken var mycket bättre än filmen, men vad hade man väntat sig? Och Marvin... Hur får man se ut egentligen? ^^ Sett filmen? Tankat ner den? Berätta om den! Recensera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Ja, snälla, Recensera :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 Frågan är bara om den nya filmen kan klå BBC-serien, som verkligen är i en klass för sig (tolka hur ni vill). VHS-banden (en VHS-box, som egentligen är en låda med plats för två band?! Genialt! Och stort) brukar gå rundor i min döende video ibland, men förhoppningsvis kan de ersättas av en lysande DVD av en senare produktion i framtiden... Funderar på att läsa om böckerna innan premiären, men jag verkar inte ha någon tid numera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Jag tror helt klart att filmen är bättre än TV-serien.. Jag menar, jag ser inget speciellt bra i TV-serien egentligen, om vi bortser ifrån att den är charm,ig och känns lika kult-klassad som boken. Nej, nu vill jag ha en bra film med bra skådespelare och i alla fall hyfsade specialeffekter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg