Parn Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Någon mer än jag som tycker det här ser väldigt lovande ut? Features: Gorgeous 2D backdrops and fluid, expressive anime characters. Up to 50 enemies can appear onscreen at the same time. Offers both single-player and 2 player-simultaneous gameplay. Deep character customization Players have access to a wide range of skills, items, and weapons. Characters can level up from 1 to 99. Partner Bond System The bond between the hero and his partner affects the scenario he faces and part of the story. 20 to 50 hours of game time. 8 possible endingsl Information tagen från Webhallen Bilderna från gamespot och gamespy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jaaaaag, 2d RPGn är nog dem skönaste jag vet :D Sedan att man kan vara två spelare secret of mana-style så gör ju inte det saken värre heller ;) Fasiken vad jag hatar PS2, så många bra spel kommer ut det här året jag kommer bli bankrutt TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Äntligen kommer lite coop i starocean 2 stuket.. hur länge har vi inte väntat på detta.. ge mig nu så ska ni se på fan vad en gammal räv kan gay:ma.. WEEEEEEEE!!!.. btw, du råkar inte ha nå heta länkar o shit?.. skulle va kul o läsa lite mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 I'l claim this game... Ser onekligen skönt ut måste jag säga. Det blir till att skaffa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Ja, just det att man kan spela 2 spelare samtidigt känns rätt roligt. Det blir minnst dubbelt så roligt då. ^_~ Jag läste även på Gamespy att det är realtimestrider, vilket iaf jag tycker är skönt. Jag tröttnade lite på turbaserade strider i den grafiken när jag spelade Arc: Twilight of the Spirits. =P Även "Partner Bond System" som beskrivs lite ovan tycker jag låter lovande. Sådant i RPGer är alltid trevligt. =3 btw, du råkar inte ha nå heta länkar o shit?.. skulle va kul o läsa lite mer På sidorna jag tog bilderna ifrån (Bilderna från gamespot och gamespy.) kan du även klicka dig vidare till Reviews/Game information och läsa mer. Eller Googla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 mmmmmm.... Shining tear..... oh, I mean marabou... nä, men allvarligt verkar riktigt roligt... hmm... 20-50h kan bli rätt långt alltså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Ja detta spelet vill jag verkligen ha ^^ Men det lär väl inte komma hit? hmm... 20-50h kan bli rätt långt alltså Tycker inte att det är så långt för ett rollspel, mer normaltid. Men det är inget mot hur långt Tales of Symphonia är => Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 jo sant, men jag tänkte i jämförelse med de flesta ff-spelen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Hohooo, FF7 = ca 1 år Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Ett av dem längre jag har spelat är Xenogears, det var låååångt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 ett av de längsta rollspelen jag spelat är: pc - Arcanum konsol - FFVI, tror jag det är... eller... kanske ändrar mig sen... Fjall Raven skrev: Hohooo, FF7 = ca 1 år inget aktivt spelande då va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg