docster Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 New Line Cinema har lycktas komma över rättigheterna att göra en film av Naoki Urasawas mästerverk Monster. Succé mangan (finns även som en animé serie) har sålt över 25 miljoner exemplar i Japan, handlar om en ung doktor som heter Tenma, som räddar livet på en ung pojke som senare blir en mördare. - Källa - Läs mer på Reuters - Mer information om serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 finns inte den redan som anime? eller har den bara samma namn som den anime serien jag tänker på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Det stämmer, serien finns som animé också, lägger till det så det blir tydligare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 hmm, jag såg på den till ungeför 08-09 episoden, sen slutade jag se för att min brorsa sluta tanka, fast den var rätt okej faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jag tycker animeserien ser väldigt intressant ut, jag gillar lite mer vuxna serier också. Men eftersom att den är så otroligt lång har jag inte orkat kolla på den, då jag alltid ser en serie i sträck(dvs ser klart den innan jag börjar på någon annan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 ooo jag har sett dom första... hmmm 44 avsnitten var det visst och jag gillar den skarpt kul om det blir film av den ^^ [spoiler borttagen] //Genma, Moderator -Edit- meeh de va juh inget fel på det väl? det var ju ingen hemlighet precis :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Shinji-kun: Tack för spoilern, jag har precis börjat se på monster.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg