Claes Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Jag tycker halcali är grymma. Dessutom är de fedt snygga när de uppträder. Jag gillar deras låt giri giri surf rider som handlar om en person som gör värsta omvandlingen (super saiyan ?) och wobblar på boarden, ifall jag har fel får ni gärna rätta mig, japanska är inte direkt mitt modersmål. Sedan har de gjort massa feta låtar, helt rätt att dra igång förfesten med. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gfgdnk3 Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Yey, Halcali är helsköna^^ Gillar Electronic Sensei och Giri giri surfride bäst. Videon till Electronic Sensei är också härlig^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Dom redan nämnda samtTandem, HalCali Sensation och Otsukare Summer är helsköna.. Går egentligen emot mina principer att lyssna på sån här musik, men det går bara inte att undvika.. dom är ju bara för coola.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg