riddick Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Jag behöver hjälp i Fable. När man ska hitta Lady Greys halsband vars är halsbandet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Jag spelar inte Fable, men jag föreslår att du skriver frågan i den HÄR tråden... det är väl bara en tidsfråga innan en moderator låser den här tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 prata med alla på den kartan en av dom kommer säga dig vart den är.. den är i oakvale..prata med henne igen innan d åker till oakvale..gå till memorial garden och smyg på de 2 gubbarna som pratar(du sak gå bakom väggen för att göra det)dom säger vart den är då nu örkar jag inte skriva mer .. skicka pm till mig om du har mer frågor om fabel THE fabel master B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Jag spelar inte Fable, men jag föreslår att du skriver frågan i den HÄR tråden... det är väl bara en tidsfråga innan en moderator låser den här tråden...Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg