Pear Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Serien Kino's Journey kommer börja visas på Canal+ i slutet av maj. - Läs mer här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Den här tråden flyttar jag till "nyheter" omedelbums. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 hmm värkar inte vara en speciellt intressant serie för min smak då. fast det är ju iaf kul att tvfolket "hoppar på animevågen" :P Däremot kanske det kan va bra för framtida TV, eftersom kanal+ är ett ganska stort tvbolag(kanal?) eller va man nu kan kalla det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Yay! Då behöver man inte vänta till i höst på SVT's nya animé då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Yay! Då behöver man inte vänta till i höst på SVT's nya animé då :) Ska SVT sända anime?? Sweet xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Yay! Då behöver man inte vänta till i höst på SVT's nya animé då :) Ska SVT sända anime?? Sweet xD dom har ju redan sänt CCP (card captor sakura) så varför skulle de inte satsa på en till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Äh, med engelska röster. Då kan det kvitta för min del. Fasen vad jag hatar när man får roliga nyheter för att de sedan ska krossas. Är emot dubb överhuvudtaget egentligen men speciellt när det gäller amerikanska animedubbar. De är totalt inkapabla till att göra uthärdliga dubbar. Om det nu ska dubbas så tycker jag britterna skulle dubba mer. Har sett brittisk dubb på Catgirl Nuku Nuku och det var iaf jäkligt roligt. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Nej, för fan! Britterna låter ju som Bögar hela bunten så nej tack då är Amerikanarna betydligt bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Yay! Då behöver man inte vänta till i höst på SVT's nya animé då :) Ska SVT sända anime?? Sweet xD dom har ju redan sänt CCP (card captor sakura) så varför skulle de inte satsa på en till. Just det -_-' Nu tänkte jag inte på SVTs grenkanaler, utan mer på Kanal 1 och 2 =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Ännu en till anledning att skaffa digitaltv :) Får nog ta och göra det snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 äsh, dubbar stör inte så mycket kanske dem 2-3 första avsnitten men sedan så vänjer man sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Jag vill bara påpeka att serien verkar jävligt intressant. Ni kommer kunna läsa mer om serien i nästa nummer i Zmanga samt lite mer om Canal+ animéplaner :) (jag är överlycklig, de har till och med skickat pressmaterial och dvd till oss, sånt där via vanlig post och inte mejl, de verkar satsa hårt på det här). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pear Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Sådär, nu har vi fått upp en längre artikel på sidan också, för er som vill veta mer om vad det är får någon serie: Kino's Journey på Shibuya.se Läser ni den, och Zmangas också när den väl är uppe, så får ni nog en bra bild av vad ni kommer kunna vänta er av animen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Många dubbar är faktiskt riktigt bra, och eftersom jag ändå inte kan japanska går man ju egentligen inte miste om något, om man ändå i vanliga fall tittar på serien med japansk tal och engelsk eller svensk text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg