Doddis Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Vad sägs om att någon kan sätta igång en tävling? Alltså en RIKTIG tävling som hålls av Anime.se så att en riktig mästare kan kåras. Det har ju hänt att en eller annan användare postat ett försök av en tävling men jag är sugen på en ordentligt organiserad tävling nu. Såååå ni kan ta och fortsätta diskutera det här i den här tråden tack men spama för guds skull inte ned den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Ja, det hade varit kul. Men jag höll ju i den senaste^^ Hehe, den avr åtminståne enlig mig ganska lyckad... men kanske någon av moderatorerna kunde dra igång något så det verkligen blir en riktig, som Doddis så snällt redan har påpekat! *härmapa* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Nu bröjar jag minnas min första tävling som jag deltog i. Det var Höst-Tävlingen. Håhå jaja vilket sug att greppa penan och visa vad man går för. Synd bara att min scanner slutat funka >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Vissa delar av sidan är fortfarande under uppbyggnad, men i tid med att den börjar bli färdig så kommer det förhoppningsvis komma in mer reklam. Med inkomster från det skulle vi kanske få över en slant från serverkonstnaden, och med de pengarna i så fall annordna riktiga tävlingar med priser och annat trevligt. Annars så har ju Herids tävlingar varit rätt lyckade, och han är ju moderator. Men ja, större tävlingar kommer förhoppningsvis inom en ganska snar framtid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jo . . . Kanske kan fråga Herid Fel om han är intresserad av att hålla i en tävlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Kan vi inte köra olika deltävlingar då ? typ som CG färg, Färg, och gråskala ? jag e så dålig på att färglägga så jag vill bara köra i gråskala :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Vad sägs om en tävling som går ut på animation för en gångs skull? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 ne orka animation :D En tävling låter kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Jag kan ställa upp att göra en Vårtävling för de intresserade. Dock så om ni vill ha animation så är jag inte på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Vad sägs om en tävling som går ut på animation för en gångs skull? :S är ju typ bara tre på forumet som sysslar med det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Kan inte ni skicka ut ett PM eller ett mejl, eller något så att alla vet att det är tävling? Bara ett litet tips! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg