dawwe Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Det här är en serie som jag nyligen börjat på som handlar om mig, mitt liv, mina vänner, skolan och annat. Än så länge är det bara 3 serier färdiga och dom kan ni se här http://www.freewebs.com/dawwe/webcomic.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jag tyckte den sista var roligast, den med elin och att du kallade henne butch. Men den stripen om Ivan som bara bet dig, den var litet tråkig, därför att den var för intern. hade jag sett ivan bita dig IRL hade det varit soft, men försök att hålla internskämten nere ifall du skriver för en bredare publik och inte bara de som känner dig. Men i övrigt är den snygg och välritad. Du har väl en del småfel här och där, men det löser du nog ifall du ägnar mer tid åt serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Väldigt sjysta teckningar! Fast själva rutorna såg ganska krokiga och sneda ut. Du borde göra vita kanaler mellan rutorna, eller kanske använda tjockare svarta linjer. Eftersom du använder samma tjocklek på alla linjer kan det bli lite rörigt. Annars verkar det bli en trevlig serie. Ser fram emot mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet april 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Tack för berömmet. Nu finns även serie fyra och fem uppe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Du tänkte inte möjligtvis lägga upp bilderna du gjorde på Uppcon och på Tåget också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet april 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Kanske det kanske men denna tråd är dedikerad till min serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg