docster Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Enligt ANN så har planer för en Powerpuff Pinglorna animé tillkännagivits på Tokyo animation fair. Det nya projektet kallas "Demashitaa! Powerpuff Girls Z." och kommer produceras av Toei Animation (Sailor Moon, One Piece), Aniplex (Fullmetal Alchemist) och Cartoon Network (Dexters Labratory). Av vad man kan bedöma av de tidiga bilderna så verkar det som tjejerna har vuxit upp och blivit tonåringar. Om ni vill se tidiga bilder från serien så finns två affischer utgiva, de hittar ni här och här - Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Det verkar ballt. Jag har sett Powerpuff Pinglorna sen jag var liten. Nu har jag inte sett så mycket mer (men jag har Cartoon Network) för dom sänder samma avsnitt hela tiden. Men det kan nog bli bra. Animationen var ju iallafall häftig >:(. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 haha! Detta har man nästat väntat på. Själv så läser jag bleedman's webmanga som är en ppg doujinshi... detta har jag väntat på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Jag tyckte faktiskt de var ruskigt fula. Inte som man väntat sig åtminstone, fast man brukar ju vänja sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 men nej, det blir ju inte PP Pinglorna längre när dom gör så... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Jag diggar hammaren som den grönklädda flickan har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Hoppas den inte blir lika kass som de avsnitten de visar på cartoon network nu. Fast den här verkar ju bli bättre när tjejerna ser mycket snyggare ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jo det här verkar kunna bli jäkligt bra. Som Gästen läser eller LÄSTE rättare sagt PPG Doujinhsi som var en seriös version av PPG. Om dem gör en verkligt lyckat PPG Revelution kanske jag kommer att titta annars . . . ja ni vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jag skulle inte hoppas på för mycket, serien kommer troligen inriktas till samma målgrupp dock modifieras lite så att den skall passa japanska småflickor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 undrar hur den stora röda b*g djävulen kommer se ut (för er som har sett de tecknade så kanske ni förstår vem jag menar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 du menar *mysitsk musik spelas* "HAN"! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cramun Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Kan bara säga två ord, SKJUT MIG!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Jobbigt det måste vara för dig att beställa pizza då. XD nä, diggar PPP/PPG så ska nog se lite på det här mer :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 kan kanske bli bra, man vet aldrig, men jag e tveksam :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 men nej, det blir ju inte PP Pinglorna längre när dom gör så... >:) Exakt! Det var det jag tänkte! :S vrf gör dom sånna för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Haha, de är mycket snyggare nu i alla fall! Buttran ser ondskefull ut... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 hmm.. tror inte de blir så jätte bra serie, men vem vet? kanske e rolig. skulle gärna vilja se den iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Bubbles=min n.n Fan.. jag kommer se denna serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 woohoo va tufft! Längtar >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Jag känner mig mer eller mindre kräkfärdig, vanliga powerpuffpinglorna är illa nog, men det här? Någon, någonstans har sjunkigt väldigt väldigt lågt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Håller lungt med om det grunt. PPP är ju typ, totalt kasst. Och att göra det till anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drosselmeyer Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Det ska bli skoj att se hur den blir. Själv tycker jag att Power Puff Pinglorna är stört sköna :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Det ska bli skoj att se hur den blir. Själv tycker jag att Power Puff Pinglorna är stört sköna :D. Själv tycker jag det är mer stört än skönt..... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 hmm . . . igentligen tror jag att PPG redan är klassifierad Animé. Chibis är Puffarna , Chibis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Doodis: Jaså, jag visste inte att den var japansk. Trodde det var jänkarnas usla påfund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg