Doddis Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jo nu när jag skulle logga ut (säger ej anledning här.) förut men jag loggade in aouto matiskt sen pga att jag satt på att jag altid ska logga in aoutomatiskt på den här datorn. Kan nån hjälpa mig med att kunna logga ut utan att lgga in igen sedan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 För mig är det bara att logga ut en gång, så försvinner den automatiska inloggingen verkar det som. Jag använder Mozilla Firefox. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Du kan ju alltid ta bort den kakan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Vad menar du med det? Ta bort kakan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 ta bort cookien från ehh... ja "Cookies" mappen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 okej. Vart finns den då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 du öppnar "utforskaren" sen om du ha kod så står det typ "documents and settings" sen finns där en ikon med t ex "doddis" som då e ditt användar namn... sen finns där en mapp som heter "cookies" så tömma OBS du tar bort alla så att säga sparade inloggningar från din användare då... sen finns det en mapp som heter "lokala inställningar" sen går du in på "Temporary internet files" den kan du också tömma då försvinner också alla sparade lösenord etc... men samma sak gäller här om du tömmer hela så försvinner allt rubb å stubb, zip, nadda, nothing left (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Om du använder Firefox kan du: Gå till inställningar (i Windows Verktyg->Inställningar), Sekretess, [+] Kakor, Visa Kakor. Leta upp www.anime.se - phpbb2mysql_data, klicka på "Ta bort kaka". Om du kör annat språk så hoppas jag du kan översätta. Om du kör annan webbläsare, www.getfirefox.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg